{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift e36 m3???
  • #1   29. jul 2009 den skal bygges helt om til m3, ved ikke hvad det vil koste. plus 90-100 i afgift.

  • #2   29. jul 2009 det kan bedre betale sig at sælge den du har nu, også købe en m3. for du får ikke afgiften tilbage på den du har nu. du skal bare betale fuld afgift igen.

  • #3   29. jul 2009 Kan den ik "bare" bores op til 3.0? Synes jeg har læst det, at de ik ka se det i synshallen.

  • #4   29. jul 2009 ja jeg har været heldig:) går bare og venter på de siger jeg kan komme efter den.

    og nej 320´eren kan ikk bores så meget op, mener jeg at jeg har læst.


  • #5   29. jul 2009 motoren ligger jo allerede i, så det jo bare at vente til de stopper en så, og derefter håbe på de har nåde;P

  • #6   29. jul 2009 det skal lige siges der er m3 luftventileret bremser hele vejen rundt os, samt 3,2l m3 baggtøj os. fik af vide af en kammerat som har haft med import biler og gøre, at jeg ikke skal til at betale fuld afgift men faktisk bare afgift forskellen fra en 320 som alledere er betalt jo, og op til en m3?...

  • #7   29. jul 2009 Synes satme jeg læste om en der var boret op. Tager nok helt fejl så

  • #8   29. jul 2009 du skal betale Fuld afgift af en E36 M3, .. dvs. det kan aldrig svare sig.

  • #9   29. jul 2009 du bore den ikke op til 3.0, du skifter bare krumtap, plejlstænger, stempler osv.. så har du en 3.0

  • #10   29. jul 2009 Arh tak godt vi har en bmw bandit. Men det er vel ogs en større operation?

  • #11   29. jul 2009 jeg har forsøgt at ombygge en

    E46 318i årgang 2000

    til en 320i E46.

    samlet afgifts beregning fra skat, er 77.000 kr, i 2006 for at ilægge en 320i motor.. kun motor. dvs. selvom den er betalt fri til en 320 og har fået identitets skifte, vil det altid være en 318i m. kontruktiv ændring, og toldpapire på ombygning, .. han sagde selv ved skat, det ville være smartere, og billigere at eksportere min 318, importere en 320i.. og betale den fri til 77.000 kr..

    for udover de 77.000 kom der ombygning + reservedele + syn osv. oven i, den med du kan betale en pris af ombygning, er hat og briller.. det er snik snak fra uvidene mennesker, de skal altid have en bil at sammenligne med, medmindre du får den kørt igennem et (tuv) testcenter i tyskland/england


  • #12   29. jul 2009 Dalle nej faktisk rimelig simpelt, at skifte indmaden, .. men det er så tilgengæld ikke billigt sådan et kit, vil skyde på et brugt eller noget i den dur, ligger på 6-12k

  • #13   29. jul 2009 Okay heller ik så galt da. De ka vel ik se det så? Får den samme hk som en m3er så? er helt blank på dette område

  • #14   29. jul 2009 nej den får ikke samme hk, men den får da et sindsyg godt moment... men alt efter hvordan den blir bygget udover, .. så kan man da få den trimmet rimelig godt ind, ... der er jo et univers til forskel fra m3, og til en ombygget m50 motor...

  • #15   29. jul 2009 okay ja er sku blank med bmw motor : ) ..

  • #16   4. aug 2009 tror i har misforstået spørgsmålet helt hehe.. bilen HAR allrede en m3 3,0 liters motor i. bilen er originalt en 320i men det jeg så skulle prøve at få svar på, var hvordan jeg nemmest får det lavet " lovligt". der er betalt afgift af bilen som en 320i, men da der nu er m3 motor i og bremser monteret osv, hvordan kommer afgiten så til at lyde hvis jeg siger til skat at jeg har skiftet motor til m3? vil jeg bare komme til at betale det resterende beløb, altså hvis vi nu siger f.eks at 320i afgift var 40,000kr og m3 afgift er 80,000 kr skal jeg så bare betale 60,000 nu der allerede er betalt afgift af min som 320i, eller har i nogen idé om hvordan det ville foregå???:)

  • #17   8. aug 2009 hvorfor ringer du ik bare til dem? Tror de kender svaret bedre

Kommentér på:
afgift e36 m3???

Annonce