{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Fordør centrallås virker kun halvt.. {{forumTopicSubject}}

Hey..

Jeg har været ude for at min centrallås på min fordør i styresiden ikke virker, når jeg sætter nøglen i og vil låse så sker der intet, somom "trykluften" eller hvad det kører på ikke virker, men hvis jeg så sidder i bilen og vil låse i sammedør ved at trykke "knappen" ned, så låser den hele vejen rundt..

Nogle som har en forklaring på hvad der kan være galt?

På forhånd tak.

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordør centrallås virker kun halvt..
  • #1   2. aug 2009 Ja forbindelsen mellem knap og dørlås er enten røget af eller knækket...

• #2   2. aug 2009 er det bare et kabel som skal skiftes eller? og er det lige til at gå til? smiley

Det er kun i førersiden, passager siden virker uden problemer..

• #3   2. aug 2009 Ja en kabel eller en stang der er faldet af, hvis den elektrisk styret på nøglen kan det være en kontakt der er defekt.

Men det er til at overskue, når du kommer ind til det, så kan du bedre se hvad fejlen er....

• #4   2. aug 2009 Dan det er ikke fjernbetjent det er bare central lås på en Vento 95' Gl'er.. så mener det er med lufttryk eller hvad man kalder det.. smiley

• #5   2. aug 2009 Ja men derfor skal der være en kontakt i dørlåsen der og det er det jeg mener med elektronisk.

Dørene er styret med vacum og tryk, og det signal der skal gå til boksen i enten begagerum eller under bagsædet, går tabt allerede i døren når du kan låse op og i ved højre fordør.
    Derfor sidder der i selve låsen en kontakt der er defekt eller så er forbindelsen mellem (nøgle-låsen) og selve dør-låsen defekt, og dette er tit styret af en stang forbindelse, jeg kan ikke lige huske hvad det 100% er på en vento...

• #6   3. aug 2009 Okay, må prøve at skille døren ad i weekenden.. smiley

Kommentér på:
Fordør centrallås virker kun halvt..

Annonce