{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.576 visninger | Oprettet:

yayay J
yayay J
Følger: 1 Emner: 304 Svar: 358

gammel bil rustbehandling {{forumTopicSubject}}

hej jeg har erhvervet mig en gammel punto fra 94, den er rigitg pæn og har kun 130.000 på klokken,
jeg går at overveje at give den pava, men er det det værd at bruge omkring de 4000 på det ¨når det er en bil til 10.000.
har set man selv kan købe sådan noget dinitrol hos harald nyborg, er det bedre selv at prøve at give den det i bunden,
den har lidt rust i bunden ikke så slemt efter min vurdering,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gammel bil rustbehandling
  • #1   7. sep 2009 du skal først have rust i bunden lavet,du kan godt selv give den noget,men det bliver ALDRIG så godt som proff.det kommer også an på om det er en bil du vil beholde fremover

• yayay J
    yayay J Tilmeldt:
    aug 2007

#2   7. sep 2009 skal man først have det lavet før den får rustbeskyttelse?
    har ellers læst at hvis der er rust giver de den bare noget andet,
    altså de har noget til rust og uden rust,

• #3   7. sep 2009 Få den rustbeskyttet ved en pro. Det du selv køber er kun godt til pletvis efterbehandling i eks. hjulkasser mv.

Jeg tror ikke at det kan svare sig at give 4k for en behandling af en bil til 10k. Du får ikke pengene ind igen, når du sælger bilen.

• yayay J
    yayay J Tilmeldt:
    aug 2007

#4   7. sep 2009 er klar over det ikke kan betale sig med henblik på at få pengene ind igen,
    men tænker nu også mest på, hvis jeg bare undlader en behandling, om den så er gennem rusten efter vinteren, få den skal nemlig til syn næste sommer.

• yayay J
    yayay J Tilmeldt:
    aug 2007

#5   7. sep 2009 hvor ruster en bil på sådan en kold danmark vinter

• #6   7. sep 2009 Bunden er det mindste problem, det er i hulrummene at rusten udvikler sig, og det er svært at sprøjte selv de rigtige steder - firmaerne har et sprøjteskema der viser hvor den skal have.

Bare at pøse den til under bunden er nærmest spild af tid...

• yayay J
    yayay J Tilmeldt:
    aug 2007

#7   7. sep 2009 okay men kan vi komme frem til en konklusion ???
    er det best bare at spare pengene , og så måske bare købe en ny når den skal til syn ?

• #8   7. sep 2009 Vi har da lige fået tilbud ind ad døren på Dinitrol tror jeg det var for kr 2900. Det tror jeg at jeg ville ofre hvis det er en bil du vil beholde.

• #9   7. sep 2009 Syntes også 4000 kr lyder dyrt...

Men hvis den er nogenlunde fin, og ikke er for rusten, så kan det godt betale sig at få den behandlet...

Jeg selv foretrækker Dinitrol

Kommentér på:
gammel bil rustbehandling

Annonce