{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Tomgangs problemer {{forumTopicSubject}}

Hej Jeg har en Honda accord 2.0 dx, altså en CB3'er med karburator fra 92, den kan ikke stå i tomgang når den er kold, går ud i næsten samme øjeblik som jeg slipper spederen, når den har kært ca. 10minuter kan den godt stå i tomgang men den ruller lidt.

Jeg har tjekket lysdioden på styreboksen og den blikker 10 gange, altså: Air intake temperatur sensor (AIT) kan det være den der er skyld i mine problemer? hvor sider den cirka? kan man måle på ledningerne op til den om de er iorden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tomgangs problemer
  • #1   28. jan 2010 Det er jo nok sådan en luftmassemåler... Og må være en sensor som sidder ved indsugningen efter dit luftfilter..??

• #2   28. jan 2010 Kunne forestille mig at den ikke sætter aut. choker til, og når den er kold skal den jo bruge lidt mere benzin...

Hvis aut. choker ikke registrer at bilen er kold får den for lidt at leve af..

• #3   28. jan 2010 Lyder sandsynligt, det var bare det at den skrev luft temperatur måler, jeg ikke kunne forstå, og så kunne jeg godt tænke mig at vide om man kan måle både føler, og ledninger op til den igennem på en eller anden måde.

har nemlig ikke så meget fidus til ledningsnettet i min bil, har erfaret at der har været en fusker igang smiley

Kommentér på:
Tomgangs problemer

Annonce