{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

køler systemet, kom frisk!!!! {{forumTopicSubject}}

Hey hey Til folket....

Jeg har nogle problemer med kølesystemet....

Det startede med bilen kogte over og smed vandet, havde den mistanke at min køler var frossen eller min termostat var færdig....

Nu har bilen stået inde siden tirsdag på den rigtige side af fryse punket og jeg har skiftet termostat....

Har haft til til og stå i tomgang over flere gange men stadig uden det virker som det skal...
Og den bliver ikke mere varm end ellers!!!!!

Når jeg mærker på mine slanger så er den varm i toppen af køleren og slangerne på beholderen er også varme, men i bunden af køleren er den kold....
Trykker jeg på slangerne kan jeg se vandstanden stige i beholderen, i top og bund af køler og de to sælanger på beholderen....
Og jeg har ingen mislyde har min vandpumpe jeg kan hører.

Så ville hører folk om der er nogle der har en ide om hvad SATAN der er galt med vognen....

Håber meget på noget hjælp og god søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køler systemet, kom frisk!!!!
  • #1   31. jan 2010 Nej det er nemlig også det jeg ikke kan forstå, for at par mdr siden tog jeg alt vandet af den og kom nyt kølervæske på for at den nemlig ikke skulle fryse....

Har prøvet og starte bilen op uden låg på beholderen men når bilen har stået med normal temp. så sker der ikke rigtig mere og der er kommet ny termostat på i onsdag...

• #2   31. jan 2010 og det skal lige siges at der er varme i bilen

• #3   31. jan 2010 har ikke været ude og trille i den for sidst jeg gjorde skød den, den lille retur slange af til beholderen,,,,

Og min termostat er en 90 grader som den gamle var....

Men som den har stået i tomgang har min blæser heller ikke kørt men i tirsdag som det skete kørte min blæser godt nok..

Har bare svært ved og tror at der er noget der utæt for den drypper ikke og det kom i løbet af en dag, men det skal så også lige siges at da jeg startede bilen den morgen stod den på minus 20

• #4   31. jan 2010 nej men kan slet ikke forstille mig den er frossen efter de har dage, men så er der vel enlig kun vandpumpen tilbage...

• #5   31. jan 2010 skal jeg gøre det når motoren er varm eller det det lige meget......

Nu er jeg ikke mekker men sådan jeg kan se det i det motorrum hvor der ingen plads er så kører den på samme rem som generatoren

• #6   31. jan 2010 hvilken bil er det??? For ved at de Volvo'er som i din profil skal bla hav ny vandpumpe når man skifter tandrem..(Kan være nogle har glemt det)

Det er noget med at skovlbladene på den kan knække og så pumper den ikke længere.. Kan også være skovlhjulet er løst på akslen der trækker det..

• #7   31. jan 2010 okay det må jeg prøve...

Ja det er en volvo 850 2,0 turbo

Jeg har ikke fået skiftet tandrem så det ved jeg ikke....

Jeg er helt lost lige nu for kan slet ikke finde rundt hvad jeg lige skal fjerne for og kunne finde den pumpe, når jeg har fundet nogle billeder så syntes jeg ikke at der er noget der ligner, men har heller ikke en skid plads i motorrummet...

• #8   31. jan 2010 for nu har jeg pumpen men når jeg kigger på en ny ligner den slet ikke

• #9   31. jan 2010 har prøvet i kort tid med låget af, det der sker er at den lille slange i toppen af beholderen smider lidt vand tilbage i den så det bobler lidt men der kommer ikke noget fra bunden af....

• #10   31. jan 2010 Jeg har så lige tappet hele systemet på bilen, men da jeg er igang med og tappet den kommer det varme køle væske godt nok ned i bunden af køleren,...

Så det kan vel næsten kun være min vandpumpe der ikke virker siden det ikke kommer rundt

Kommentér på:
køler systemet, kom frisk!!!!

Annonce