{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Panda gik død på motorvej :O {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har fået problemer med min gamle fiat panda. Den er ikke nogen fartdjævel. Lad det være sagt med det samme. Lige efter en overhaling af en lastbil på motorvejen (med ca. 100 km/t), går den lige pludselig ud og vil ikke starte igen smiley Når jeg drejer nøglen, kan jeg høre at starteren kører rundt og udstødningen prutter en lille smule, men det er også det liv jeg kan få i den.
Dum som jeg er, har jeg ikke tænkt over, at hælde karburatorvæske i her til vinter. Men der har hidtil ingen problemer været.
Da den gik i stå havde jeg kørt ca. 90-100 km.
De problemer der i forvejen har været:
Køleren har været utæt, så hvor meget vand der var på da skaden skete vides ikke, men helt tom var den ikke, og motoren røg ikke da jeg åbnede motorhjelmen og jeg følte ikke den var blevet super varm.
Derudover har jeg lige skiftet ventilatorrem. Men burde jo ikke have noget med det at gøre
Til sidst fandt jeg ud af!! At der ikke har været lukket til indsugningen. En stor slange der skulle sidde i bunden af luftfilterkassen var der ikke, så den har sådan set bare suget luft op direkte fra motorblokken og hvad der nu kan komme af sjove ting op under bilen.
Men igen, sådan har den kørt i 3 måneder.

Har ingen ide om hvad der kan være galt og jeres bud er præcis lige så gode som mine eller bedre! Så skyd løs med RELEVANTE ting at se efter!

På forhånd tak!

MVH
Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panda gik død på motorvej :O
Kommentér på:
Panda gik død på motorvej :O

Annonce