{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

gear Synk. i astra F / kobling {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Jeg skal ha skiftet den der gear skifter arm i min astra F som jeg kan forstå er et generelt problem.
Mit problem er mellem 1 og 3 gear.. nogle gange går den KUN i 3 gear selvom jeg vil have den i 1.

Jeg synes mit gearskifte er upræcis og lidt lallet :-).. vil en ny skifter arm hjælpe på dette problem ?

Et andet spørgsmål:
Min kobling tager ved HELT i bunden.. altså næsten ingen "fri" gang i bunden.. vil gerne lige ha hævet den bare en lille smule... Er det noget man selv kan justere på ? altså hvornår koblingen tager ved..?
Der er nyt koblingskabel i.

hehe håber ikke mit indlæg er alt for rodet smiley
på forhånd tak for svarne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gear Synk. i astra F / kobling
  • #1   26. okt 2005 se om du kan justere kablet ved udrykkerarmen som kablet sidder i

• #2   27. okt 2005 Du kan ikke justere på koblingen uden at du også flytter med pedalen. Og den skal jo stå i samme stilling som bremse pedalen!!! Det er nok forbi din kobling er ved at være slidt.... Med hensyn til dine gear er det 99% sikket at der er slør i de styreled ved gearkassen... Og så kommer den automatisk ud af justering!!! Men hvis der IKKE er slør skal gearne bbar justeres...

• #3   27. okt 2005 Kenny p > jep jep.. jeg har fået den tjekket hos opel smiley det er den skifter arm som skal skiftes.. mit spørgsmål var mere om gearstangen ikke er så "slatten" mere hvis man skifter den gear skifter arm.

Så forrsten din bil i odense ved Mac D smiley squ godt lavet..

Kommentér på:
gear Synk. i astra F / kobling

Annonce