1.678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

gokart-agtig bil gokart-agtig bil

Jeg vil have en anden bil - en nyere en - og gerne en hvor man kan få aftermarked-stumper til...

Jeg har daihatsu charade nu - den er sænket, større motor osv - en lille sprinter, der er pisse skæg at køre...

Den er fra 1993..

Har i nogle forslag til gokart-agtige biler fra 1995-1997 ca?

En lille hatchback hvor vægten er lav, og man stadig kan gøre den hurtig, uden at man er ude og skulle lægge 60.000kr på bordet ?

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gokart-agtig bil
  • #1   4. jul 2010 Toyota Starlet.

• #2   4. jul 2010 Opel Corsa

• #4   4. jul 2010 Hvis den skal være gokart agtig skal den da være MAX stiv og lav, OG baghjulstrukket... Du kan da købe min s14, det er satme underholdning på højt plan smiley Som en stor VILD gokart ...

• #5   4. jul 2010 MPJ: ja jeg sad lige og tænkte på den samme.. den er også herinde på BG smiley

• #6   4. jul 2010 Hvorfor skal den være nyere, hvis den alligevel kun skal være 2 år nyere ud af at være 16 år gammel :o)

Toni lad nu være :o) du ved godt at intet slår en hatsu i den kategori, både med pris, prestationer og forsikrings messigt osv. :o)

Din charade har efterhånden også nogle år på bagen og nogle Km. sikkert.

Men hvis du ønsker masser af gøgl og gejl til bilen, så er du nok over i noget så ordinært som en Golf eller en Corsa måske en Corolla.

Problemmet er at disse gamle biler udfaser man efterhånden stylingen på. så skal man have noget hvor det er til at få masser af dele, så er det ofte en nyere model man skal gå efter ala maks 10 år gammel men ja så bliver det ikke til charade priser jo :o)

Køb en Golf 1.8T og chip den til 200 Hypper, det er nemt og der findes masser af dele til de gadedrengs biler der :o)

• #7   4. jul 2010 Jamen jeg sidder bare og blir så skide misundelig, når man kan få en gevindundervogn til en skide golf2'er for 2000kr..

Jeg skal sgu lægge 8200kr + told og moms for en til vores bil smiley

derudover begynder det jo også at være småt med reservedele (især dem man ikke skifter længere)

Jeg ville hen i noget 1994 nissan sunny eller sådan noget fx...

• #8   4. jul 2010 peugeot 106

• #9   4. jul 2010 Toyota Corolla G6 med 20v motor!

• #10   4. jul 2010 toyota starlet med 5efte motor

• #11   4. jul 2010 køb en corrado en god stiv gevind en vold sænkning den vejer ikek meget også så har den potentiale til en masser af hk også er det jo en fed "sports" vogn

MPJ: hehe det er sq da den er køre rundt herude i frederiks hvor jeg bor har set den et par gange

• #13   4. jul 2010 Hmm..

Har hørt fra flere at Peugeot 106 har rigtig god vægt-fordeling...

Og den kan man jo få ganske sjove motor og undervogns-dele til...

Og de koster i snit 40k.... det kunne da godt være interessant smiley

• #14   4. jul 2010 Fiat Punto GT.
    Stumper tilgængeligt overalt, 1,4 Turbo motor, og så med en gevindeundervogn. Så skal det nok blive sjovt. Eller evt noget Civic VTI af en slags.

• #15   4. jul 2010 Tonni L.

Jeg kender faktisk en som har en Pug 106 Rally 1.6er til salg :o)
    et er en ret sjællen bil og den har aldrig været skam kørt, ham der sælger den kender jeg personligt og han ved at en gamle ejer har været ene ejer på bilen og den har vst gået yderst få Km.

Det kunne være en rigtig sjov vogn, den skulle være ret vild siger han :o)
    Den er vist også hurtigere end den alm. 106 GTI.

• #16   4. jul 2010 Citroen Saxo VTS - det bliver vidst ikke meget mere gokart smiley

• #17   4. jul 2010 VW Polo G40.....Vejer ikke særlig meget, og der kan hives en hel del heste ud af den , Masser af reservedele og udstyr til billige penge ! !

• #18   4. jul 2010 Honda civic vti

• #19   4. jul 2010 klart en crx ... se min

• #20   4. jul 2010 Hmm, en godt opstrammet golf vr6, den har hurtigt 200hk uden tryk, og den fedeste lyd.. Desuden kan man jo få ALT til en golf3 til INGEN penge...

• #21   4. jul 2010 Li præcis, en g3 vr6 med 13" tyskerfælge og en gevind helt skruet ned. Det er satme en sjov bil.

• #22   4. jul 2010 Ja Toni.

DU skal bare have en charade med baghjulstræk :o) ligesom min den blå :o)

Og du tuder over priserne :o) jeg skiftede til HELT alm. Org. støddæmpere og fjedre bagpå og hold nu fast, de kostede så lige 5000 Kr. inkl. moms KUN bagtil. men de er jo også specielle fordi den er med 4WD :o)

Og det samme da vi kom til bremse cylinderne til baghjulene, de er 200mm i stedet for 180mm så her skulle der også lægges en arm, 2000 Kr. for komplet udskiftning af bremse cylindre inkl. bakker og monterings sæt :o)
    Jow jow, det er IK billigt at køre 4WD charade, det er HELT sikkert :o)
    Jeg står også for at skulle skifte knokkel led, men prøv lige at fine sådan et til en 4WDer :o) næ du kan få lov at købe hele trækaxlen hvor den sidder på org. for den nette sum af 6500 Kr. så ja jow, du har slet ikke noget at pive over :o) haha.... jeg har helighvis en ekstra god bil til reservedele, så jeg klare mig jo uden ny træk axel hehe :o)

• #23   4. jul 2010 Dalle:

jeg tænkte nu mere på en g3 vr6 med en 2.5" rustfri udstødning, knaster og bananmanifold... med 15" fælge og sportsdæk, tårnstiver for og bag, fender bars, hårde bøsninger, stålarmede bremseslanger, nye sænkningsfjedre og hårde dæmpere, måske andre krængningsstabilisatorer...

Jeg vil have noget der kan lave 90 graders sving i et lyskryds med 100 i timen!!! smiley

• #24   4. jul 2010
    Golf 3 vr6 med 13" fælge?? Det blir sgu svært...

• #25   4. jul 2010 Tonni L.

Få den med 4 motion, så er det endnu sjovere når du ikke køre galt i den om vinteren :o)

• #27   4. jul 2010 Peugeot 106 eller Citroen Saxo.. mere gocart bliver det vist ikke.. smiley - Og så lyder de godt hvis man smider lidt banan, 2" og knast på.. + det er umuligt at kaste sådan nogen af vejen.. smiley

• #28   4. jul 2010 106/Saxo! Top Gear kårede de bedst kørende/sjoveste biler i slut-90'erne
    1: Ferrari 550
    2: Peugeot 106 GTi
    3: Lotus Elise
    Porsche 911, M3, Golf GTi, Skyline og flere lå længere nede ad listen smiley

• #29   4. jul 2010 Så 15" min pointe var vist ik så svær at forstå martin.

• #30   4. jul 2010 Peugeot 106, i en af rallye udgaverne.. Kan klart anbefales..

Mange racerkørere, der hitter lige nu, har kørt deres første manøvreprøver/rallyprøver i 106'ere, pga. vægtfordelingen og kraftforholdet smiley

Held og lykke med købet!

• #31   4. jul 2010 Lars E:

hvad med GTI-udgaven? Er der undervognsforskelle på Rallye'erne og GTi'erne ?

• #32   5. jul 2010 Rallyerne er vist generelt bedre sat op til sjov og ballade hvor GTIerne er mere en hverdags bil, kan tage fejl men mener det er sådan.

Kommentér på:
gokart-agtig bil

Annonce