{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Pierbrug 2E - igen igen. {{forumTopicSubject}}

Tak til dem der svarede i den gamle tråd:

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=717009

-Men nu er jeg squ på den igen.

Det viste sig at problemet fra det tidligere emne var at dyssen til det primære spjæld var tilstoppet, sikkert noget fra rensningen.

Efter dyssen blev renset og hele karburatoren gjort ren, for at sikre der ikke lå mere skidt tilbage i den, kom den på igen. Og den kørte perfekt, masser af kræfter og 16 Km/l.

-Men i dag begynder den så at drille igen, et problem den har drillet med før og som min Polo også har haft.

Når jeg kobler ud dør bilen, omdrejningerne falder bare helt ned til 0. Super irriterende når man skal igennem byen. Den starter fint igen og køre også udmærket.

Har oplevet problemet før i kadetten og der blev hele karben skilt af og renset + den fik en ny pakning mellem den og manifolden. men det kan da ikke passe, at det er noget man skal gøre hver anden uge.

I poloen blev problemet løst med en ny brugt karb fra huggeren, men det syntes jeg hellere ikke er en holdbar løsning, da jeg heller ikke har råd til at skift karb hver anden uge og er ved at have en pæn lille samling, af de mange forskellige udformninger Pierburg 2E'eren kommer i. (5 styks og ingen af dem er ens)

-Er sikker på der er nogen der har oplevet det her problem før -for den er squ drilsk den 2E. Håber bare der er en der også kender løsningen.

-Tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pierbrug 2E - igen igen.
Kommentér på:
Pierbrug 2E - igen igen.

Annonce