{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Passat, Starter slår ikke til {{forumTopicSubject}}

Hej har lige skiftet starter på min fars gamle passat fra 90 til, en anden starter, som vi havde fra en anden passat(der mener vi den virkede som den skulle). Problemet er så, da jeg skulle starte den fra garagen og skulle over til vores værksted(små 10 meter) så var den lige ved at starte, men var for hurtig til at slippe, så den startede ikke. Og derefter sagde den intet hvis jeg slog nøglen om. Og så skiftede jeg så starteren til den anden og nu gør den det samme, som med den gamle.

Har i nogen ide om hvad der kan gøre at den ligepludselig ikke vil starte?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat, Starter slår ikke til
  • #1   30. aug 2010 Havde det samme problem på en golf engang, det var pga, den ikke fik nok stel.

• #2   30. aug 2010 Har du tjekket om der kommer strøm til starteren når du vrider nøglen, for det kunne også være dit bundstykke der er slidt, har selv haft samme problem. mvh lasse

• #3   30. aug 2010 Lasse J Ved ikke om det er et tegn på at der kommer strøm til starteren men hvis jeg sætter lys og blæser i kabinen til og drejer nøglen så stopper blæseren med at køre

Christian K Men altså den ville jo gerne starte for en halv time siden, men da jeg var for hurtig til at slippe nøglen gik den bare ikke igang. Så ville da mene at der var chance for at den fik stel.

Men sidder der noget sikring eller lignende til starteren?

• #4   31. aug 2010 Hej Andreas blæseren og lyset skal også gå ud ,så det er iorden, men prøv at sætte en prøve lampe (polsøger med lys eller andet måle apperat) på ved stateren , så skal de lyse når du vrider nøglen helt om. du kan godt sætte den på den tykke plus og stel selvfølgelig, men hvis du sætter den på den tynde plus (startrelæ) så kan du udelukke at det er den(rælet) den plejer at klikke nu den ikke virker, hvis du ingen strøm får så er der nok bundstykket der er slidtm husk lige at prøve nogle gange da den godt få forbindelse et par gange.mvh Lasse

Kommentér på:
Passat, Starter slår ikke til

Annonce