1.148 visninger
|
Oprettet:
Låst bagklap {{forumTopicSubject}}
For noget tid siden er min lås/bagklap bagi sat sig fast så jeg kan ikke komme ind i baggagerummet.
Jeg kan høre motoren i centrallåsen kører bagi men der sker intet når jeg trykker på knappen på bagklappen og kan ikke få den op.
Hvem er bedst til sådan et job og billigst?
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.487
Hvis det er din Golf 3, så er det sikkert med Vakuum Centrallås, der sidder motoren til at generere vakuum i højre side af bagagerummet. Denne vil køre, selvom slangen måske er knækket/revnet ud til bagklappen.
Alternativt så kan "stangen" der sidder inde i bagklappen være hoppet af, hvis den plastik-holder er mør.
Jeg vil tro det måske er slangen der er defekt, men ellers er det nok VW der er bedst til den slags. Medmindre du og/eller en kammerat selv kan finde det?
maj 2010
Følger: 52 Følgere: 49 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 276
Tak for svar
Nøglen passer desværre ikke i bagklappen så er ikke en mulighed.
Når du siger højre side er det så passagersiden du mener eller førersiden for det jo forskellig højre om man sidder i bilen på bagsædet og kigger mod baggagerummet, eller står ude foran bagklappen
Så der da en chance for at forsøge at se på slangen selv først
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 128 Biler: 8 Emner: 49 Svar: 583
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.487
Det kan godt være slangen er mørnet/knækket, så der skal du måske have en ny på.
I nogle tilfælde står pumpen også af, men så burde de andre heller ikke virke.
For at åbne klappen indefra, skal du nok have beklædningen pillet af, og så hive i den stang der udløser låse-mekanismen. Dette kan man gøre uden at låse klappen op.
Låst bagklap