{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Varme i kabinen - Kun i siderne {{forumTopicSubject}}

Jeg har en MazdMazda 626 fra '94. Nu hvor man godt kunne få brug for varmen ind i mellem, så har jeg bemærket noget bizart.. eller det synes jeg ihvertfald, at det er.

Der er fin varme i kabinen. Jeg sætter bilen til at varme og tænder for blæseren. Der kommer varme ud af hullerne i hver side, men ikke i midterkonsollen, her blæser den kold luft ud..

Er der en venlig sjæl, der vil pege mig i retning af, hvad jeg skal begynde at skille ad/kigge efter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varme i kabinen - Kun i siderne
  • #1   20. sep 2010 tit er det lavet så sen automatisk puster varm luft ud i siderne for at afhjælpe duk. det kan evt være at der er noget galt med trækkene til at skift mellem kold og varmt. prøv evt at mærk om luften også er kold hvis den blæser ned i bunden af bilen...

• #2   20. sep 2010 Ska ik ku sige hvordan det er på en Mazda, men i min Polo har luftdyserne i siden ingen forbindelse med varmeapparatet - det har de åbenbart ikke på den model smiley

• #3   7. okt 2010 Tak for jeres svar :o)

Det gav mig en idé til at se, om der var noget med trækkene til at skifte mellem koldt og varmt. De er elektronisk styret og ganske rigtig.. den skiftede ikke. Der var noget i klemme, og nu virker det.

Det var jo rigtig rart, at jeg kan holde varmen, når jeg kører bil. Det var jo lidt køligt før, når hånden skulle ned til gearstangen. Så kan jeg gå vinteren sikkert i møde smiley

• #4   16. okt 2010 tillader mig lige at spørge om, hvor filtret sidder til kabineluften, ? jeg skal havde det renst men ved ikke hvor det sidder, ( mazda 323F BA )

Kommentér på:
Varme i kabinen - Kun i siderne

Annonce