Audi Audi
Hej BG.
Jeg ha nogle problemer med min Audi A3. angående el.
Den ter sig meget mærkeligt.... vil virkelig sætte pris på hvis i gad læse det her og hjælpe, tak
For det første viser den stoplys konstant ..
For det andet skal jeg selv dreje på kontakten før lyset tænder.
Sætter jeg mig ind i bilen og lukker døren, og træder på bremsen (uden nøglen sidder i) så lyser alt .. slipper jeg bremsen går det ud igen. (alt = instrumentlys, kørelys, bremselyset) ..
I nat kom jeg hjem kl. 03.00, drejede nøglen, slog kontakten over på 0 og gik ind. (alt lys var slukket) ..
så kom min mor ind og vækkede mig halv 5, og sagde Audien holder med lys på.. jeg stod op. så kom hun indne jeg gik ud og sagde nu var det slukket igen..
en time senere gjorde den det samme. hun gik ud i bilen imens lyset var tændt og drejede kontakten en mm længere til venstre for nul som om den liiige skulle have det sidste.. så gik det ud igen.
en sidste ting er at blinklyset blinker hurtigt i spejjlet og bagved i venstre side, men virker ikke foran.. alle sikringer er iorden og ingen pærere er sprunget ..
den driller mig rigtig meget, og jeg overvejer at køre til Audi og få dem til at tjekke det hele igennem en gang for alle. men tror det bliver dyrt! så ville være glad hvis i kunne hjælpe her. har virkelig ingen anelse!
jun 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 9 Emner: 65 Svar: 146
jan 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 1 Svar: 400
jun 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 9 Emner: 65 Svar: 146
Audi