{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Peugeot 205 benzin måler prob {{forumTopicSubject}}

Hej vi har lige købt en fin peugeot 205 1.4 XR fra 89, og den har lidt småproblemer.

Det ene er at benzin måleren har det med at lyse i benzin måler lampen,(den der skal indikere at tanken snart er tom,) og det foregår sporadisk, det er ikke nødvendighvis pga, rystelser. det kan også ske på lige vej. Og lige så snart at lampen lyser, ryger nålen, næsten en kvart tank ned. Hvad kan vi gøre ved det? Og hvordan angriber vi bedst problemet

Og det andet er bare at pærerne inde i speedometer osv. er sprunget og de knapper der styrer blæser osv(men dem ved vi godt hvordan vi får fat i) Hvordan kommer vi ind til de pærer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 205 benzin måler prob
  • #1   20. dec 2010 Tankmålerne har altid sejlet op og ned i de der 205'ere. Men har dog aldrig hørt om dit problem før...

Der er nogle skjulte skruer i midterkonsollen i møntholderen oppe i toppen (hvis du har en), og så mener jeg der sidder en inde ved askebægeret.

Det er sgu alligevel et stykke tid siden jeg har skilt min ad...

• #2   20. dec 2010 Hej Andreas. Hvis du skal skifte benzinmåler har jeg en pokkers bunke stumper til Peugeot 309 1.4i bla. tank med måler og pumpe. Du kan få alle min Peugeotdele for 1000,-. Se evt. min ann.
    Mvh. Gert

• #3   21. dec 2010 Alexander G, Ja det lyder også rigtig mærkeligt problemet, sidder måleren i forbindelse med noget relæ? Sidder måleren sammen med pumpen eller sidder den for sig selv, og er det índe fra kabinen man skal skrue den ud.

Gert H tror desværre først at vi skal finde ud af hvad problemet kan opstå af.

• #4   21. dec 2010 Måleren sidder i tanken Og du kan komme til det ved at løfte bagsæderne væk... Om der sidder et relæ på det ved jeg ikke, men jeg tvivler på det da den ikke skal slå til og fra jo?

Det skulle ikke undre mig hvis ledningerne er ligeså dårlige som i min, så der kan opstå lidt knas med din måler der...

Er du kommet ind til pæren på dit instrumentbræt?

• #5   21. dec 2010 Men der skal højst sandsynligt en ny måler til!

• #6   21. dec 2010 Hej Alexander G, Nej jeg har ikke skruet på noget endnu, da der først skal være ferie før det kan blive aktuelt.
    Men hvor får vi fat i sådan en måler henne?

• #7   21. dec 2010 Hvilken som helst reserverdelspusher, hugger eller Gert H? Han har jo lige tilbudt...

• #8   21. dec 2010 Ja det er jo rigtigt nok. Men passer delene fra en 309 til en 205 da?

• #9   21. dec 2010 ja stort set alt passer på...

Kommentér på:
Peugeot 205 benzin måler prob

Annonce