{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af banke sensor på vr6
  • #1   17. mar 2011 Skil bilen af ind til at du finder den!

• #2   17. mar 2011 manden spørg om hjælp, og martin c du kan åbentbart ikke hjælpe, så lad værre med at svar!

• #3   17. mar 2011 Thomas P : Det var da et yders relevant svar jeg gav ud fra de oplysninger manden udlever. Og du skal da bestemt ikke sidde og bestemme hvad jeg skal og ikke skal, syns du måske selv at dit svar hjælper manden tættere på at få skiftet hans banke sensor ? Nej det gør det ikke vel.

• #4   17. mar 2011 hvad oplysninger vil du have af ham? det svar du giver ham, kunne alle her på bg skrive, og det hjælper ham ikke. Det jo ligesom dumt og splitte hele bilen af, vis det ikke er nødvendigt.

Du en af de fjolser her på bg der ikke er til noget hjælp.

• #5   17. mar 2011 Hvilke oplysninger jeg vil have ? Hvad med at starte med mærke, model, årgang eller en fucking nummerplade så man har en chance for at finde ud af hvilken en side den sidder på. Og ud fra de oplysninger han har give så er der kun en ting at gøre, skil den af indtil han finder den. Og hvis jeg er et fjols der ikke er til nogen hjælp, hvad fanden er du så ? Du hjælper da slet ikke en skid din forbandede tumpe. Prøv da lige at tænke dig om før du sviner folk til din retarderede spade!

• #6   17. mar 2011 Så var der lige en der fik en udstemme for sprog brug

• #8   17. mar 2011 ved du ikke hvilke biler en vr6 motor sidder i? tror jeg da næsten samtlige på bg ved, og du skal ikke komme og påstå de bankesensor sidder forskelligt på de vr6 motorer som vag har lavet, tænk dig lige om..

• #9   17. mar 2011 så vidt jeg husker sidder banke sensoren foran på motoren så du skal have frontet løsnet så du kan komme ned og skrue den af der er kun 1 vej kofangeren af så kan du komme til og løsne hele opsætningen bag efter og huske den nye banke sensor må max spændes 15-20 nm elelrs kan osse godt smide den nye væk

Kommentér på:
Skift af banke sensor på vr6

Annonce