{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad hedder hjulet ?
  • #1   8. maj 2011 remstrammer hvis den strammer remmen. Medløbehjul hvis den bare ændrer retning på remmen.

og så siger du jo bare remstrammer til generatorremmen.. Daadaaaaaa ! Vupti... Tadaa.. Trylle trylle, så producerer de lige en remstrammer til dig imens du venter

• #2   8. maj 2011 remskivehjul . remstrammerhjul. medløberhjul det afhænger vel lidt af hvad det er for et du skal ha

• #3   8. maj 2011 hmmm. den går på ved generatoren og så sidder der et hjul som jeg vil kalde for en remstrammer, og så går den ned til et andet hjul længere nede af motoren, og det er det hjul i midten der er smadret, eller lejet er ? smiley

• #4   8. maj 2011 lars - hvis du alligevel skal skifte det selv, så PIL DET AF, og ta det med sammen med dit stelnummer, og så tegn en tegning og tag et billede af det hele..

Ikk

• #5   8. maj 2011 nej, det er fordi en af mine venner skal hente det for mig i morgen, og vi har ikk lige noget navn til hjulet, så bare hvis det havde et navn, ellers skal han stå og forklarer mine ord for dem, da han ikke kan hente hjulet da den holder langt væk, og vi skal der ned for at ordne det. men det er lige meget, beder ham bare om at forklarer hvordan det sidder smiley

Kommentér på:
hvad hedder hjulet ?

Annonce