902 visninger
|
Oprettet:
hvorfor 60/40? {{forumTopicSubject}}
hej bg..
hvorfor bliver der lavet mange komplette undervogne som sænker 60/40? er det udelukkende kun for at den er lavere foran, eller ligger der mere i det?
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.945
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 239 Svar: 1.845
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 259 Svar: 1.056
Hvis bilen er lige, fra fabrikken, så blir den da ikke ved med at være lige, hvis du sænker den mere foran?
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 239 Svar: 1.102
Men du kan se min den skulle enlig.længere ned.foran den er nok sænket det sammw hele vejen rund tænker på.min bmwe og men 106 rally i sort der kan man se at bag hjulet er meget tætter på skærmene end forhjulet så derfor skulle den enlig havde været laver foran..
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 35 Biler: 11 Emner: 88 Svar: 487
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 120 Biler: 12 Emner: 257 Svar: 7.240
Der er skærmkanten højere oppe end bag i.
Derfor sænker jeg den 40 foran og 30 bag i så bilen kommer til at stå lige ( set fra panel til jorden )
Derfor flyver den foran, og ikke bag i..det derfor man monetere gevind undervogn, så kommer den til at stå ens for og bag også kan man jo få den længere ned
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 259 Svar: 1.056
Go' weekend
hvorfor 60/40?