{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.730 visninger | Oprettet:

Michael C
Michael C
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 83

hylende bremser {{forumTopicSubject}}

Hej har en lille yaris hvor bremserne hyler, men ikke altid, når man træder bremsen i bund. Hjalp efter have været til eftersyn, hvor de skilte bremserne ad og rengjorde dem.
Har for ca 15 år siden haft 2. skoleperiode som mekker men sprang på anden udd. Her rensede vi også bremser men kan ikke lige huske med hvad, kan det passe at jeg kan gøre det med sprit.
ellers kom med gode forslag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hylende bremser
  • #1   21. jun 2011 Smør gliderne, rens anlægsfladerne og tjek selvfølgelig om de er slidte.

• #2   21. jun 2011 Bremserens som er lavet til formålet ? smiley

men måske det er den der "plade" som sidder bag skiven som går imod ? det problem har jeg nemlig haft og det sker nemlig kun nogle gange. smiley

• #3   21. jun 2011 den hyler fordi klodsen har en skarp kant, rasp kanterne på klodserne og fjern bremse støv, smør som marc siger og hvis det er for nylig du har fået lavet service ville vi have gjort det på garantien hos os, så spørg dem ad.. det er et yaris problem..

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 83
    #4   22. jun 2011 Det gik jo over efter de var blevet renset og efterset på værkstedet, men næste gang jeg vaskede bil var det galt igen, så tror det er skidt som sidder i bremserne

• #5   22. jun 2011 Når kommer ud i en firmabil, eller min mors bil og bremserne hyler, plejer jeg at give dem nogle tæsk. De kan blive "glaseret" hvis folk bremser langsomt op til standsning. Op på motorvejsahastighed og så næsten op at stå på pedalen. Det skal du selvf. gøre et øde sted hvor du ikke generer andre trafikanter.

Det plejer at virke for mig, man skal bare huske at køre lidt mere "kontant" i fremtiden.

Kommentér på:
hylende bremser

Annonce