{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.012 visninger | Oprettet:

mislyd - styrtøj - opel astra F - når der drejes {{forumTopicSubject}}

Hola alle

Jeg er begyndt at ligge mærke til en lyd i min opel astra... Har været uden radio i en måneds tid, så derfor er jeg begyndt at ligge mærke til den.

Det forekommer mig det kommer fra forhjulene - jo mere jeg lytter efter, synes lyden at komme fra højre forhjul.

Lyden forekommer når jeg drejer skarpt til højre med ca. 20 - 30 km/t fart - fx på vej ud af en rundørsel. Dog kan lyden også forekomme, hvis jeg drejer svagt til højre med høj fart - fx korrigering på lige landevej med 80 - 90 km/t

Nu er lyde jo svær at beskrive, men jeg forsøger.

Det er en form for dyb knirkende lyd - som om der er noget der giver sig - som hvis man trak en halvtom åben olietønde hen over et betongulv.. altså en form for brummen / lavfrekvens knirken...

Jeg har forsøgt at dreje max til højre på en lukket p-plads, men der er der ingen ting... det er kun når man drejer 20 - 60 % til højre - og med den helt rigtige fart...

Gode bud modtages gerne - evt. nogle tests jeg kan foretage..

Naturligvis skal der være lyde i en gammel bil - og er det "ikke noget" så fred være med det... jeg vil bare gerne vedligeholde min bil, frem for at reparere når det ene hjul er raslet af, hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mislyd - styrtøj - opel astra F - når der drejes
Kommentér på:
mislyd - styrtøj - opel astra F - når der drejes

Annonce