Hjælp til kodning af Altea - Funktioner {{forumTopicSubject}}
Søger en med en såkaldt VAGCom, så man ville kunne kode de forskellige systemmer på fx. en Seat Altea ´07.
Vil gerne have lavet så sidespejlene klapper ind når man låser/tager tænding af, og at de klapper ud når man låser op/sætter tænding på.
Kurvelys - den tænder tågelygten i den siden du drejer til.
Pop-up af bagklap - Så når man holder knappen i midten af fjernbetjeningen nede, låser den bagklappen op. Og på den måde kan lave halvautomatisk bagklap som her ( http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?page=2&VideoID=38861#comments ) Dog skal der nogle kraftigere gasdæmpere til.
Coming home / Leaving Home-funktion: Når man låser/låser op, tændes udvalgte lygter. Fx tågelys, blinklys (konstant), nær/fjern-lys osv.
Og da min er en VAN, er den før blevet kodet til, at kun åbne i førerdøren, vil i stedet gerne have at man låser både førerdør og passager dør op, ved blot ét tryk på remoten, og ikke to hurtige.
Hvis de funktioner er mulige, og du kan hjælpe med det, vil jeg sætte pris på det, og vil selvfølgelig gerne betale lidt for det
jan 2007
Følger: 135 Følgere: 144 Biler: 5 Emner: 74 Svar: 1.336
Bagklappen kan sagtens laves. Jeg har et sæt fjedre liggende netop til dette (Jeg har før monteret dem på Altea) Og åbning vil være mere "flydende" end det link.
Til info vil det hjælpe hvis du skrev hvor i landet det er
jun 2007
Følger: 85 Følgere: 86 Biler: 2 Emner: 95 Svar: 717
Lygter med AFS?
Og der er på fyn.
jan 2007
Ja AFS er selve kurvelys modul. Du kan få xenon lygter med og uden AFS. For at få det til at virke kræver det selvfølgelig at lygter og styreboks understøtter det (ved ikke om 2007 gør)
Ok Fyn er lidt langt væk ellers kunne jeg godt give en hånd.
jan 2007
jun 2007
Dawid: tja, københavn er lidt for langt væk til at få lavet de små ting, men har da i tankerne at komme forbi AutoDesign og få lavet lidt i kabinen og evt en omgang folie senere hen
jan 2007
jun 2007
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 13 Svar: 32
Hjælp til kodning af Altea - Funktioner