{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sæder med memory
  • #1   20. dec 2011 jeg har smidt lædersæder med memory i min volvo 940 fra en nyere volvo 960.. til og starte med havde den ikke engang eljustering.. virker helt fint, du skal bare ha plus 12V og stel til memoryen og tændingsplus.. lidt som med din HU.. men træk en ny ledning til det hvis du ikke er sikker på at ha strøm nok et andet sted fra smiley ved så ikke om sådan en bimmer er forberedt til det.. skiftede den hullede stof kabine i min gamle E34 ud med en E34 M5 kabine i læder med sædevarme i, det havde den gamle kabine ikke, men stikkene til det var der alligevel i forvejen, så det var rent "plug-n-play" smiley

• #2   20. dec 2011 Du skal have en anden Styring for at kunne det, du kan lave så selve el funktionen virker, men ik det memory uden at skille hele bilen ad og at det kommer til at koste penge smiley har selv smidt el comfort kabine i min smiley

• #3   20. dec 2011 aaarh... den skal da vel bare ha en konstant plus for at holde hukommelsen?

• #4   20. dec 2011 Ja men selve hukommelsen funktionen kan jo ikke virke uden en styrboks til det, for det er ikke bare plug an play. smiley

• #5   20. dec 2011 nu ved jeg ikke med sikkerhed hvordan det fungerer i den bil der er tale om... men mine egne sæder med eljustering og memory, har bare 12V konstant til memoryen og tændingsplus og stel... de kører upåklageligt og memoryen fungerer uden problemer! bilen er ikke født med det og det eneste jeg har gjort er at skifte sæderne ud og trække strøm til dem!

• #6   20. dec 2011 er lidt i tvivl om memoryfunktion.....
    der er sædevarme i forvejen, skal nok virke.
    men der er vist noget boks og omkodning osv. til memmory....
    kan også leve med hvis det bare kræver plus og minus til elbetjening, og undvære memmory...

• #7   20. dec 2011 Hvis sæderne kun skal ha stel 12v og 12v tænding. Så er der jo ingen ledninger til styreboksen, ergo skal den ikke bruge nogen.

Prove me if I am wrong Marco N.

• #8   20. dec 2011 Memory knapperne i en bmw e39 sider i dør siden, så du skal have nogle stik til det og en styre boks til det samt en omkodning smiley

• #9   20. dec 2011 ok, tak for info.
    nøjes med elindst. og venter med memory til senere....måske smiley

Kommentér på:
sæder med memory

Annonce