{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

ingen strøm i højre dør {{forumTopicSubject}}

Har idag bøvlet og bavlet med at installere nye døre incl. elruder

Førersiden er samlet og fungerer som den nu skal
Passager siden derimod har sin egen vilje, elruden vil ikke virke, men c-lås systemet vil godt virke

Har så haft døren af og se om jeg kunne fejlsøge igennem multistikket som der sidder på siden uden resultat, der ser ikke ud til at mangle sikringer / eller defekte sikringer
Og kan ikke tjekke hvad sikringerne er til da jeg ikke ejer en bog over min bil smiley

Er der andre måder jeg evt kan tjekke om det er feks knappen, rudemotor eller noget helt 3 galt ???

eller skal jeg til Peugeot og få en computer sat på ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen strøm i højre dør
  • #1   8. jan 2012 Er det ikke bare en knækket ledning i døren helt oppe ved stikket fra døren af

  • #2   8. jan 2012 ja og ellers prøv hold knappen oppe til vinduet endtil du høre et klik kan ske den har glemt i ecu'en at der er el vinduer i den side også.

  • #3   8. jan 2012 Lars S
    Ledningerne ser ikke knækket ud eller på anden måde beskadiget

    Christian
    Der kommer slet ikke lys i knappen, der er lys i knapperne i førerdøren men ikke i passager siden, og har prøvet med flere knapper, for at udelukke at det måske kun var den ene kontakt der var galt med...


  • #4   8. jan 2012 hmm så må det værre en ledning har du haft dørbeklædningen af på den nye dør og tjekket hvordan den ser ud inden i den kan jo osse værre iret der inde

  • #5   8. jan 2012 yes begge døre har været skildt ad, da jeg skulle have låsen flyttet over fra den gamle dør til den "nye" dør

    Ledningssystemet ser fint ud i begge døre og motor samt vindueshejs ser faktisk rimelig ny ud på passagerdøren

    Men det kan jo være min styreboks som der kokser lidt ud da bilen jo er født uden elruder, men kan være at jeg kan få fingerne i den boks på den bil hvor dørene kom fra kan jo være ?


  • #6   8. jan 2012 ja det nok en god start ellers skal du ha kodet din boks til elvinduer.

    og ellers tjek om kantakten er i orden. de kan godt irre eller blive beskidte på kontakt fladen og så virker de ikke.


  • #7   8. jan 2012 Yeppers jeg prøver og rense kontakterne imorgen og så vil jeg se om det trick med at holde knappen i bund indtil et klik høres virker smiley

    og hvis intet fungerer så vil jeg se om jeg evt kan få fingerne i boksen eller få en computer på¨bilen


  • #8   9. jan 2012 Tricket med at holde knappen nede fungerer ikke ...
    Alle kontakter har været skildt ad nu renset og blæst fået kontaktrens og samlet igen uden resultat

    Peugeot mener at 406'eren stadig er så mekaniskat det ikke nytter og rode i styreboksen


Kommentér på:
ingen strøm i højre dør

Annonce