{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hul i min rude?
  • #1   13. jan 2012 Nok nærmere fordi der ligger vand i bunden af bagagerummet. Evt. utætte baglygter. Der kan ligge meget vand nede ved reservehjulet.

• #2   13. jan 2012 det kan også være andre steder den er utæt

• #3   13. jan 2012 Jeg har hørt at hende Mie Ruder har det med at være fugtig...

Nå, any ways. Ruder i hvad? I bilen? Eller en thermorude i huset som dugger indvendig?

Hvis det er i bilen skyldes det ikke et hul i en rude, men nærmere de temperatursvingninger der i denne årstid... Du har været ude og køre... Du har måske 23 grader i bilen. Du stiller den uden for... Den bliver kold... Der kommer kondens... Tryl tryl smiley Et godt fif kan være at køle temperaturen i kabinen lidt ned inden du efterlader den... Luft ud, eller kør med kold luft ind de sidste par minutter...

Det kan også være den er utæt et sted omkring en rude/liste/dør/rusthul, og derved kommer der vand ind i kabinen.

• #4   13. jan 2012 Når du sidder og ånder i din bil kommer der også fugt når bilen har stået udenfor i det kolde vejr. Specielt, hvis du har flere mennesker med. En fugtig jakke hjælper også godt til eller våde sko, som afsætter vand i måtterne. Luft din bil ud et par timer et varmt sted. Åben alle vinduer/døre. Samtidig kan du kigge bilen igennem for at se om der er vand, hvis du har lyst til det.

• #5   13. jan 2012 Fik kørt min bil ind i en varme kabine ved dn maler det gør bilen tør!!!!

• #6   14. jan 2012 En årsag kan osse være fugtige måtter/gulvtæppe.. smiley Hvis du har våde eller fugtige måtter, så tag dem ind i en dags tid og lad dem tørre, det kan være det hjælper.. smiley

Kommentér på:
hul i min rude?

Annonce