{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

hvad mener i....? {{forumTopicSubject}}

hey alle,jeg har i sidste uge fået skiftet min turbo da lejerne i den enten var slidt eller olie-røret til stoppet,jeg henter så bilen i tirsdags og alt er fint igen indtil fredag morgen,da jeg kan høre den hvine igen,ringer til mekanikeren og spørger hvad han har lavet og han siger det nok er et olierør til turbo;en der er stoppet til på en måde,han siger så at der normalt følger et nyt med,bare ikke til min........er det ikke normalt at skifte det rør når man også skifter turbo,han påtog sig opgaven at skifte den som det skulle gøres.....hænger jeg på den eller er det ham der har et problem? ps bilen er en opel zafira b opc,og ja HAVDE JEG FORSTAND PÅ HAVDE JEG GJORDT DET SELV.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad mener i....?
  • #1   22. jan 2012 Det er da ham der skal lave det på hans regning, da der er garanti på det han laver....

• #2   22. jan 2012 Der burde være garanti på hvad han laver. Hvis han kender til at det stopper er det da for dumt ikke at skifte det med det samme.

• Mea C
    Mea C Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #3   22. jan 2012 Jeg mener, at en bedre overskrift ville være fedt.

• #4   22. jan 2012 Altså der er garanti på det arbejde han har udfør, det vil sige turboen, da han ikke har skiftet røret kan han jo ikke gi garati på det gamle rør, at han så burde ha' sagt at der fulgte ikke et rør med til din ombytnings turbo, og efter min mening skal det skiftets for de kan være tilstoppet. er en anden side af sagen, tror max du kan aftale noget halv skade på evt. timer han bruger da han jo nu skal ind og skille noget af, som lige har været skilt ad.

Kommentér på:
hvad mener i....?

Annonce