E36 C-lås og alarm {{forumTopicSubject}}
Hey folkens...
Nu går det ikke længere min bimmer skal sættes i stand shines op, og på plader igen...
Så nu har jeg nogle små problemmer jeg står og skal igang med..
1. jeg har monteret alarm med klapnøgle, og den fungere fint, men dengang jeg skulle sætte den til clåsen, kunne jeg ikke finde det rigtige sted og sætte den til, så den er sat til den indvendige låse knap så den låser bilen osv MEN den låser ikke mit tankdæksel.
Det er en original c-lås er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder den rigtige ledning jeg skal montere signal ledningen fra alarmen på?
jeg ved det er under hanske rummet med der er mange mange mange relæer bokse osv..
2. nogen der kender et godt triks nu hvor mine ankerplader er lidt rustne i de huller, hvor man sætter bremse bakkerne fast. Jeg havde tænkt på en spænde skive at skære en rille i sådan en og så køre den hen over så "låse spliten" kunne få fat på den, meen ved sku ikk helt. Der er næsten nye baghjuls lejer i og jeg magter ikke at skulle til og splitte begge bagerste bærearme ad og tage dem med ud til et værksted for at få presset lejer osv ud og i for at skifte 2 ankerplader til 150 kr:(
Det ville være fint med lidt hjælp:D
Vognen skal til italien næste år og der skal den kunne trække camping vogn og stå som et slikket bolche:D
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
E36 C-lås og alarm