{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.745 visninger | Oprettet:

Først for høj lambda, så for høj CO? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Havde min Corolla E10 1,3 til registreringssyn her i mandags, hvor den dumpede på en lambda på 1,1 (skal være 0,97-1,03).

Jeg fandt en utæthed ved katalysatoren, og fik den tætnet.

Jeg var så til omsyn i dag, og nu dumper den på for lav lambda (0,8) og ekstremt høj CO (3,5-4 %)!

Den har desuden opført sig lidt mærkeligt på det seneste, som kan læses om her: http://www.bilgalleri.dk/grupper/toyota_corolla_e10/922506-4e_fe_hakker_vilkaarligt_under_acceleration- Det skal dog siges, at det er blevet meget bedre siden da.

Er det den utætte udstødning der har "skjult" den høje CO ved første syn? For det synes jeg virker lidt besynderligt!

Og hvad kan løsningen være?

På forhånd tak
Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Først for høj lambda, så for høj CO?
Kommentér på:
Først for høj lambda, så for høj CO?

Annonce