{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lufte hydraulisk kobling ud
  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
    #1   11. aug 2012 Altså på min volvo amazon, kan jeg gøre det på en meget nem måde. Jeg ved ikke om det virker på moderne biler.
    Jeg skruer låget af hovedcylinderet, og trykker stemplet ind på slavecylindret. På den måde bobler alt luften ud i toppen.


  • #2   11. aug 2012 Er der ikke udluftnings skrue på slave cyllinderen? I så fald løsn og pump ligesom med bremser.

  • #3   11. aug 2012 hvis der er en udluftningsskrue på slavecylinderen, så kan det nogen gange godt hjælpe at pumpe væsken fra slavecylinderne og så op i beholderen. Har tit oplevet at denne metode kunne klare problemet

  • #4   11. aug 2012 Jo, der er udluftningsskrue på både slavecylinderen og på dæmper-loopet.

    Men lige meget hvor meget vi udlufter, så er pedalen stadig blød og den har svært ved at gå i gear.

    Jeg tænkte på om der er et trick til at få det gjort ordentligt. Det sidste jeg fik læst mig frem til var en stor sprøjte fyldt med væske. Også sætte den på udluftningsskruen på slavecylinderen og presse det op i gennem systemet. Men er der nogle som har erfaringer med det trick?


  • #5   11. aug 2012 Men som det ser ud, så er det dæmper-loopet som mange har problemer med. Så overvejer at fjerne det.

  • #6   11. aug 2012 Du burde sagtens kunne pumpe det baglæns i den, men hver obs på at der kommer væske op af beholderen.

  • #7   20. aug 2012 Løsne udluftningsskruen, træd kobling i bund, og spænd skruen og der efter gentage det igen og igen.....

    Virker det ikke så er der en deffekt et sted.....

    På nogle biler skal man lige vente lidt inden man spænder igen og trykker igen, da den jo kommer retur, og det er på nogle biler lidt trægt, så måske det er problemet.....


Kommentér på:
Lufte hydraulisk kobling ud

Annonce