{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Martin A
Martin A
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

Alfa romeo 156 lysfejl {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har et problem med lyset på min alfa romeo 156.
Venstre forreste positionslys, alt lys på højre baglygte og nummerplade lys virker ikke.
Da jeg har læst i indstruktionsbogen at alle de ting der har sikring nr 7. Ikke virker prøvede jeg selfølgelig at skifte den uden resultat. Mig og min far mener muligvis at det er en stelforbindelse men kunne der være andre muligheder?
Hilsen en bekymret alfa ejer. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alfa romeo 156 lysfejl
  • #1   10. sep 2012 Havde nogenlunde samme fejl på min gamle Alfa..Der lyste ingen af baglygterne.. Og det var hverken pærene eller noget .. Næ næ.. Efter laaaang tids søgen og en tur forbi autoekektrikeren fandt vi ud af, at der var noget løs forbindelse i speedomeret .. Den gav åbenbart signal derned til.. Hvis I har prøvet alt og ikke kunne finde fejlen, så prøv og kig på det også smiley

• Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    maj 2010

#2   10. sep 2012 Tak for svaret, det er helt sikker en mulighed, men speedometeret virker fint smiley

• #3   10. sep 2012 Ja, gjorde min også :).. Men der var noget forbindelse om bagved den der gjorde, at lygterne ikke lyste.. tror heller ikke, at min nummerplade lyste...der blev smidt et par lodklatter ned også virkede det igen..

• Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    maj 2010

#4   10. sep 2012 Okay det lyder som en mulighed smiley

• #5   10. sep 2012 Det er værd at prøve.. held og lykke med det smiley

• #6   10. sep 2012 der er noget om snakken med speedo...eller omdrejningstæller... Der findes ihvertfald en typisk fejl hvor man ikke kan slukke lyset i baglygterne på alfa 156, hvor det er speedo eller omdrejningstæller der er defekt,... så det er et godt sted at starte, selvom det lyder vanvittigt

• #7   10. sep 2012 Ja, som Malgaard siger ..kan sku ikke helt huske om det var speedo eller omdrejningstælleren hehe ..

• Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    maj 2010

#8   11. sep 2012 Det er egentlig meget sjovt, for her kl 17 virkede det pludselig igen? Det er ikke til at forstå ud over at regnen gør at stelforbindelsen bliver bedre?? Men nu virker det så må vi se hvor længe det holder smiley

Kommentér på:
Alfa romeo 156 lysfejl

Annonce