{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.082 visninger | Oprettet:

dan G
dan G
Tilmeldt:
4. aug 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12

opel vectra b/fartpilot {{forumTopicSubject}}

hej er der nogen der kan fortælle mig hvor el stikket som skal sættes i fartpitot enheden er placeret i motor rummet det er den box hvor der går et kabel hen til gasspjelet bilen er en opel vectra b årgang 2000 motoren er en 1,8 16v X18XE1 jeg har monteret fartpilot armen ved rattet og kontakterne ved kobling og bremser kan bare ikke finde stikket til enheden i motor rummet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel vectra b/fartpilot
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 902
    #1   11. jan 2013 Den fart pilot/sæt du har, hvad årgang er det fra?
    Eller omformuleret hvilken årgang er bilen det har siddet i før?


  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 902
    #2   11. jan 2013 Mener at stikket i motorrummet sidder i venstre side på vangen der hvor fjedertårnet står på vangen..
    Ikke alle er forberedt til fartpilot. Mange af modellere skal du selv trække 5 ledninger ud til styreboksen i motorrummet sammen med en af ledninger til koblings kontakten ..


  • dan G
    dan G Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #3   11. jan 2013 hej sørensen tak for svarene jeg kender ikke årgangen på en bil fartpilot sættet har været monteret i jeg tjekker lige med det samme igen om jeg kan se det stik som du har beskrevet

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 902
    #4   11. jan 2013 Det var så lidt..
    Er stikket der ikke er den desværre ikke forberedt så skal du trække lidt ledninger ..
    Held og lykke med det ..


  • dan G
    dan G Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #5   11. jan 2013 der var sørme et stik der som bare havde fået en gang tape men der er ikke meget plads dernede ledningen er ikke særlig lang så boxen må skulle sidde der nede ved vangen og under ABS mudulet tak for hjælpen du er dagens mand

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 902
    #6   11. jan 2013 Så lidt, glad for jeg kunne hjælpe smiley

  • dan G
    dan G Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #7   11. jan 2013 har du prøvet at montere såten en fartpilot enhed? kan det virkelig passe at man skal have en masser skilt ad såsom abs blokken eller vandstuds og køler slanger skal fjernes for at man kan få enheden derned ledningen er jo meget kort så enheden må skulle sidde dernede

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 902
    #8   11. jan 2013 Jeg har været med til at montere en, men der var ledningen til stikket langt nok til den kunne monteres uden alt muligt skulle skildes af ...
    Det var stort det plug N play ..
    Tror du der har været klippet i ledningerne eller ser det ud som de har været rodet med?
    Tænker på det med tapen der sad derop ?


  • dan G
    dan G Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #9   11. jan 2013 nej jeg tror ikke at der er pillet ved ledningsnettet men jeg tænker på at lave et forlænger kabel det er vist det nemmeste tror jeg

  • dan G
    dan G Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #10   11. jan 2013 jeg prøver at lave et forlænger kabel men du skal have mange tak for hjælpen

  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

    Følgere: 57 Svar: 902
    #11   11. jan 2013 Det er nok også nemmest end at skulle skille hele bilen af .. smiley

  • #12   9. feb 2013 Har også monteret fart pilot på min vectra b det kunne godt lade sige gøre men der er skisme ikke meget plads til fingrene smiley satte den i nede fra.

Kommentér på:
opel vectra b/fartpilot

Annonce