{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Alufælge {{forumTopicSubject}}

Når det bliver forår/sommer, regner jeg på det kraftigste at købe mig nogle alufælge til 106’eren. Dog har jeg ikke servostyring på min, så jeg vil forvente, at den bliver lidt tungere at dreje ved parkering mv. Men hvor meget tungere?

Jeg har nu standard stålfælge med 165/70-13. Jeg kunne helst tænke mig nogle 15” alufælge med lavprofil. Så det må være noget med 195/45-15. Rullediameteren er standard 1714, hvor rullediameteren for 195/45-15 er 1699, hvilket svarer til en forskel på -0,9% - altså næsten ingen forskel.

Jeg har kigget på nogle Dezent V Silver 6,5”x15” til en fornuftig pris, men dog kunne jeg helst tænke mig OZ’s superturismo i samme størrelse, men de er også det dyrere smiley

Ville helst ikke 14”, da der kommer så meget dæk smiley Det ville være 5,5”x14” med 165/165-14. Men kan der ikke sidde andet, så må det jo være det smiley

Det skal da også lige nævnes, at jeg har tænkt mig at sænke den 40mm foran og 30-40mm bag i - vil det give nogle problemer i forhold til alufælge og 6,5"x15"? smiley

Den skulle gerne komme til at se cirka sådan her ud til sommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alufælge
Kommentér på:
Alufælge

Annonce