{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Chip tuning {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en RAV4, købt november 2005, og går og spekulere på at chip tune den. Er det dumt ? Jeg har set mig om på nettet og fundet flere forskellige, der er stor pris forskel. Lige fra godt 2000,- til små 6000,-. Hvad får man for den forskel ? Jeg havde en Yaris diesel før, den var chippet. Det kunne helt sikket mærkes, men det gav også en del røgudvikling, vil det altid være sådan, eller er det en af forskellene på div. bokse. Heste forøgelsen er ca. den samme.
Jeg har også set et firma der ændre i programeringen af den org. computer, er der en bedere ide eller.... ?

mvh
Carsten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chip tuning
  • #1   6. apr 2006 Hvorfor skulle det være en dum idé?? Uden at vide en hel masse om det, vil jeg da tro pris hænger sammen med kvalitet ,. Men ved ikk hvad den store forskel er ,.

• #3   6. apr 2006 Er personligt størst tilhænger af ændring af hele motorstyringen, i stedet for bare at knalle en eller andet boks i!Når du ændrer i motorstyringen bliver indsprøjtningstider, tryk osv osv alt sammen ændret hvis du får gjort det et ordentligt sted!Med en boks risikerer du at få fat i noget billigt bras som skruer op for brændstofmængden og intet andet hvilket resulterer i pænt dårlig økonomi og begrænsede resultater! Kan anbefale RH Motorsport...de har styr på hvad de laver!

Mvh Kami

Kommentér på:
Chip tuning

Annonce