{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.855 visninger | Oprettet:

Peugeot 406 centrallås problem {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige været ude og købe en 406 har bare det prob at centrallåsen ikk virker optimalt dvs på nøglen når jeg trykker på knappen så lyser den men den kan hverken låse eller åbne centrallåsen og hvis jeg sætter nøglen i venstre fordør eller højre fordør så virker central låsen heller ikk meeen hvis jeg sætter mig ind i bilen og alle døre er lukket og jeg jeg låser den i min side ved håndtaget jamen så låser eller åbner den alle låsene ...

hva kan der være galt der

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 406 centrallås problem
  • #1   29. jun 2013 din nøgle kan godt tabe kodningen, prøv at sætte nyt batteri i, og hvis
    den stadig ikke virker, så står der i instruktionsbogen hvordan man koder
    fjernbetjeningen til central låsen, Det gør der i hvertfald i min. :D,
    Ved ikke hvorfor den ikke reagerer når du åbner eller låser i fører døren. :S
    måske knækket ledning ved dør eller måske defekt dørlås.

• #2   29. jun 2013 Mener du skal holde knappen nede til den lyser konstant, sætte tænding på og så trykke på knappen til den slukker. Så burde den være kodet ind. Sådan er det på 206erne.(de første årgange, med enkelt knap på remote)

• #3   29. jun 2013 jeg fik ingen bog med til den men ellersmå jeg lige høre peugeot hva de siger men tak for svarene smiley

• #4   29. jun 2013 har prøvet at sætte nyt batteri i det hjalp ikk men prøver lige det andet der

Kommentér på:
Peugeot 406 centrallås problem

Annonce