Bilmesser i udlandet? Bilmesser i udlandet?
Nogen der ved, hvor man kan finde en oversigt over bilmesser i udlandet? Tyskland mv??
Nogen der ved, hvor man kan finde en oversigt over bilmesser i udlandet? Tyskland mv??
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
dec 2006
Følger: 68 Følgere: 66 Biler: 2 Emner: 144 Svar: 375
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.945
mar 2003
Følger: 200 Følgere: 218 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.648
Der er jo for tunere/Vmax knægte og så er der de store veteran messer også og ny bils messer og hver især udgør en stor liste afhængig af hvad man er til
Men køb et af de tyske magaziner ved bladpusheren for det du interessere dig mest for, så plejer der, ligesom i de danske, at være en kalender for events og messer.
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.831
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4396 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
Ellers kan jeg varmt anbefale Monterey Car Week. Det er godt nok først til august (var til det for en måned siden), men det bliver bare større og vildere, og alle de store mærker er der, og det er nok den vigtigste udstilling for eksotiske mærker. De er der alle, og i år var der hele 14 verdenspræmierer, så vidt jeg husker. Og det er i smukke omgivelser ved Monterey Bay, Pebble Beach og Carmel. Mange bilproduenter har prøvekørsler, så man kan prøve deres forskellige modeller. Jeg har kørt BMW M6 og Porsche 911 Carrera S til MCW.
Det er selvfølgelig langt væk, men det kan jo kombineres med ferie.
Bilmesser i udlandet?