Opbakningen til street race!?!? {{forumTopicSubject}}
Jeg har brugt timevis på at læse om "race-freaks" som er sure over at de ikke kan være i fred og at de ikke kan få en bane af kommunen og dit og dat.
NU har VI chancen for at vise at vi VIRKELIG vil det her, og så sidder folk og hænger i bremsen?!?!?
- Vi taler om ½ mile med tidstagning, juletræ og ordnede forhold!
- Vi taler om nu på lørdag på Aalborg lufthavn kun 150 kr, som kan betales ved indgangen - der skal dog lige tilmeldes på www. street-racing.dk
Jeg ved at der ikke er mange tilmeldte endnu, men har du bare lidt benzin i blodet, så er det nu du skal ud af starthullerne!
KOM NU OG SE HVOR HURTIG DIN BIL ER - UANSET OM DU KØRER FIAT 127 ELLER FERRARI ENZO!!!
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 125
det var
www.streetracing.dk
uden bindestreg som jeg skrev ovenfor.
feb 2006
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 2 Emner: 108 Svar: 443
mar 2004
Følger: 2 Følgere: 78 Biler: 6 Emner: 385 Svar: 4.344
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.035
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 568
aug 2005
Personligt ville jeg gerne betale 500 kr. pengene er ikke problemet - problemet er at hvis vi ikke kommer ud af starthullerne og udnytter sådan et tilbud, så kan man jo ikke ligefrem forlange opbakning af politikkerne vel...
feb 2006
ICE ... har du en ny bil at køre med???
Ortega..... håber at du når at komme for at være med...
Peter... glæder mig til at se din camaro...
feb 2006
aug 2005
Og jeg har også set en meget lille og langsom bil i bracket klassen - tror sgu at den vandt pga det underlige point system.
Jeg håber bare at alle dem som kører stylede biler, som har tunet deres motorer i den ene eller anden form, kommer og tester deres grej - man kører mod andre, men ikke mindst mod sig selv!
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 1.829
Ak ja, husker hans sidste ord inden han tog afsted: "Rasmus, pas godt på min bil. Kør den som <b>jeg</b> plejer, RÅDDENT!"
feb 2006
jan 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Svar: 96
Rart at se at der også er noget opbakning fra dig
Sådan skal det være
apr 2006
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 187
jeg mener i store træk i har ret , men jeg tor også det er der for at der mangler opbakning fordi det er lovligt så er det ikke det samme kik folk får ud af det. Og så er der nogle der tor dem der står bag det at de skummer fløden på at vi kommer og brænder vors dæk af og det er der ikke nogle der vil betale til mig selv indklusiv der med siger jeg ikke at de ikke må tjene penge på det bare det ikke er på dem der kør. Jeg har ikke brugt mine spare penge på min bil for at skal gi penge for at få lov at skyde den af..
Så der for bakker jeg også op om det men vil bare lige sige at det i forvejen koster en del i dæk og benzin at komme til sådan RACE
Men på længer sigt er det vel også meningen at vi skal ha lov til at brænde bilen af ned af banen og dem der ser på betaler????
Så kom frisk STØT dette race så vi kan få nogle baner her hjeme unde beskytte forhold og lidt minder omtale i pressen om de unge kørre de er jo ikke være en de gamle sprit billister vel ????
feb 2003
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 11 Svar: 252
Til dem der tror at nogen som helst skummer noget som helst så prøv at kig lidt på tallene og lav lidt matematik. Udelukkende forsikring og tidstagning koster knap 10.000. Dertil kommer sikkerhedspersonalet i form af samaritter og der vil også være en ambulance tilstede. Ting der ikke just er gratis.
Sidst vi kørte var vi omkring 100 kørere i Randers af 100 kr stk. Der koster det iøvrigt også en del at leje banen.
Regn lidt på det....
Jeg kan forstå at du kommer på lørdag Kennet, så kan vi tage en snak om det der.
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.035
Det burde være folk der kigger på.
Lidt ligesom det er lidt plat at folk skal betale for at deltage til dhb? (altså så meget som man gør)
uden os deltagere så var der jo intet show.
feb 2003
Det her arrangement er som jeg har skrevet før kun et test arrangement. En slags pilot-projekt for et baneanlæg i Nordjylland.
Der er meget stor prismæssig forskel på publikums arrangementer og de her lukkede arrangementer uden publikum. Det koster mange penge at have tilskuere og det kræver rigtig mange tilskuere at kunne betale for sikkerhedsforanstaltningerne. Men vi har tidligere lavet publikums arrangementer og vi gør det igen.
Som det ser ud nu er der ikke deltagere nok til lørdag og derfor heller ingen arrangement. Der skal ikke mange matematikere til at regne ud at det betyder der ikke bliver chacne for noget bane anlæg heller
Rigtig pisse nederen er det....
Men uanset er jeg optimist til det sidste og håber vi får 50 tilmeldinger i aften.
Så det er altså nu I skal komme ud af starthullerne hvis I er interesseret i lovligt streetrace.
Please?
feb 2003
Det må vi gøre en anden gang, hvor jeg rent faktisk har tid til at planlægge og annoncere arrangementet.
apr 2006
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 187
jeg er enig med dig men jeg bragte det også bare op fordi at det er det jeg hø at folk ikke vil betale for at kørre hvis nogle bliver rige på det og der for ikke vil tilmelde sig
og jeg ved også at det koster kassen at lave sådan et arrangmentet men ud med priserne så folk kan se hvad det koster og at der slet ikke er andet glæden i løn til den der arrangere det så tor jeg der moske vil komme lidt fler ud af busken
Det var det der var midt budskab!!!!!!!!!
feb 2003
Jeg laver lige en ny tråd hvor jeg opfordre folk til at melde sig til nu da vi kun har omkring 20 tilmeldte.
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 308
selvfølgelig skal kørerne da også betale for at stille op! måske ikke fuld pris, men så i det mindste halv! Hvis ikke folk skulle betale for at køre, ender det bare med at ALLE tilmelder sig som kørere, og da der ikke er pladser nok til det, så vil folk tænke "lorte-arrangement" og ikke støtte Jer
Men set på den anden side... Det er race, med chance for at det går galt, så der skal være ambulancer og samaritter... dette skal kørerne da også være med til at t betale for, da det sq er dem der har brug for disse hvis det skulle gå galt!
så skal der betales for evt. vedligeholdse af asfalt, hvis det er et sted man (måske) kommer til at kunne bruge fast.
Opbakningen til street race!?!?