Vi Bukker Og Nejer For Opbakningen :) {{forumTopicSubject}}
Hey Folkens...
Jeg Ønsker bare at sige tak for den kanon fede opbakning der var igår til vores æreskortege, til SSJ...
Det var virkelig fedt at se og høre folk komme helt fra Falster for at deltage i noget så stort...
Det var fedt at se at alle de gamle grupper valgte at bakke om det her... Vi snakker SSJ, Buja, Streefire og alt hvad der ellers er...
Tak for en kanon modtagelse, uheldigt at Politiet ikke havde resourcer til at give os den eskorte igennem byen, men sådan er det...
Jeg må personligt forberede mig lidt bedre næste gang, og ikke komme med det i sidste øjeblik... Den tager jeg på mine skuldre...
Når det så er sagt så er det utrolig positivt at se der alligevel valgte at komme omkring 100 Biler/deltagere med så kort varsel.... Det er det jeg kalder at løfte i flok.... Respekt for det...
Endnu engang tak for at denne aften blev en success trods det mindre slag....
Næste gang bliver det endnu bedre, og endnu flottere
Tak for alt...
Mvh Dennis / Street Legal.
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 1.605
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 367
Vores event igår blev jo ikke afholdt til fuldest.....
Med det mener jeg at jeg håber på at måske indenfor rimelig fremtid at vi kan gennemføre denne kortege/demonstration gennem byen med politieskorte, og gøre opmærksomme på at vi er nogle fra gaderæsmiljøet som ønsker en lukket bane, med ordentlige faciliteter, og det opnår vi kun, hvis vi gør opmærksomme på os selv, i form at kortege/demonstartion forbi christiansborg....
Dagen igår, forløb meget fornuftig i SSJ´s navn, men næste gang snakker vi det større perspektiv...
Det skal gennemføres, for ellers vil vi altid være mindretallet mod staten, og så længe de ikke kender til os, så længe kan de ikke gøre noget for os....
Vi skal derhen at vi nærmest bliver daglig tale, i offentligheden og Christiansborg....
Vi skal derhen at når vi 3 gang kører kortegen gennem byen, stopper folk op, og giver et bifald om vores ide...
Det er i alles interesse at vi får et sikkert sted at køre... for så længe vi ikke har det, vil kørere og tilskuere vare i farezone for påkørsel, og vi står med en meget kedelig sag i hænderne...
Vi skal åbne øjnene på folket, og få folket med os....
Uden folket er vi intet....
Vi vil sejre.
Mvh Dennis/Street Legal.
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 976
Lav endelig en kortege mere. Og lad os køre ind til politikerne så også de måske kunne få øjnene op for hvad der foregår i miljøet med gaderæs.
Mine 50 øre
/Patrick
apr 2009
Det er netop indlæg som dit der driver værket....
Det er alt den opbakning jeg får generelt herinde for mit arbejde, der får mig til at tage chancer og føre det ud i livet...
hvis folk ikke anderkender det man laver, træder man jo automatsik tilbage, så syntes det er kanont fedt at få positiv feedback, for så ved man at man har gang i noget af det rigtige.....
Tak for tilliden...
Jeg forsøger blot at lytte og træde i karakter og udrette det folket ber om....
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 26 Svar: 159
Ellers var det hele jo meget fint :=)
aug 2006
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 222 Svar: 780
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 5 Emner: 91 Svar: 405
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
ja surt politiet ikke "havde" bejtente nok. inderst inde ved vi jo godt det er noget ævl´og de bare ikke vil hjælpe unge biltosser med at gøre noget som helst lovligt. hehe. havde det været 100-200 ældre mænd og kvinder i deres amerikaner havde de nok kunne hjælpe...
syntes da det var hyggeligt at køre igår og ville da være fedt med en hel dag der blev annoncerede i forvejen så man kunne køre lidt rundt og vise bilerne frem diverse steder hvor folk ude fra streetrace miljøet kan komme og se os køre i karavane og holde ind steder og se lidt på bilerne. (tænker evt rådhuspladsen i en 30min´s tid og så vidre)
apr 2009
Det er noteret til eftertanke....
feb 2008
Følger: 250 Følgere: 238 Emner: 194 Svar: 1.578
aug 2003
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 16
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 29
Det er ellers et super arbejde der blev udført af SSJ de skal sku have en hånd. synd at kampen er blevet for svær at kæmpe, fra nu af bliver det endnu sværer at være streetracer eller bare tilskuer.
Det er virkelig synd at SSJ lukker, det er sku for svært at kæmpe kampen alene.
Tak for nogle gode år
apr 2008
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 378 Svar: 1.171
Meld ud til mig i god tid så ser jeg om Opel Team Møn ikke også er friske på at bakke op om sagen.
Vi kan højst sansynligt nok stille op med pænt mange biler..
apr 2009
Jeg har en lille update til jer...
Dette event som uheldigvis blev afbrudt af de der flinke politifolk, det vil blive afholdt igen, og denne gang vil vi have styr på tilladelser osv.
Vi i Street Legal er i øjeblikket igang med at tale med SSJ og Buja og hans crew, fordi denne gang skal det ikke være et foretagende for en enkelt gruppe, men denne gang arbejder vi i Street Legal på at få samlet alle grupper, og få fuld opbakning...
En ting er at det er en minde-event, men der er osse en større del i det, nemlig at skabe fokus og debat om hvorvidt vi skal have en lukket bane til gaderæs...
Jeg kan sige så meget, at denne gang vil vi forsøge at få jyderne, fynboerne, lollænderne og diverse andre øgrubber som kender til gaderæs med...
Denne gang skal det ikke gå i vasken, og det er osse derfor vi ikke har sat en dato endnu, for det kan meget vel være det bliver efter DHB først, fordi hvis det bliver så stort som vi håber på, skal vi have det planlagt ordentligt...
Håber på jeres forståelse,...
Hvis i er en gruppe som læser dette, og som har tid og lyst til at hjælpe med planlægning osv, så skriv en pb til mig, da jeg er meget nysgerrig efter at samle hjælp udefra.
Vi Bukker Og Nejer For Opbakningen :)