{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Hjemvendt fra Race X {{forumTopicSubject}}

Yes var så til Race X idag, Synes det var pisse fedt, især manøvre kørsel bare lidt en skam der ik var nogen tids tagning på det...Lavede en tid på 16.90 på 402m (nu meget pænt af en 23år standard sierra, synes jeg) og fik den så ellers målt den til 139.5hk på rullefelt...og gættede på 140 lige inden den kom på...så alt i alt en meget fed dag....og til jer der blev hjemme fordi folk sagde de ik solgte billetter ved indgangen.....hør ik på dem en anden gang...:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemvendt fra Race X
  • #1   5. aug 2006 hov...og ville selvføldig bare høre om der var andre der havde haft det lige så sjovt? smiley

• #2   5. aug 2006 er der nogle der har billeder derfra eller ved hvor der er?

• #3   5. aug 2006 jeg har lidt....

• #4   6. aug 2006 Ja jeg var også der nede... det var da ok.... men men der er da lige nogle ting som de måske skulle overveje til næste år:

Sikkerhed: hvorfor var det lige at folk fik lov til at køre uden hjelm og i shorts og korte ærmer... ??

Afvikling: Hvorfor fik vi ikke lov at trække brunout ud over start linien... specielt når der nu ikke var for meget greb på banen... ???

Dette skal ikke tages som sur brok ... men som forslag til forbedringer ... for jeg har da stadig tænkt mig at komme næste år.

• #5   6. aug 2006 Synes godt nok ikke det var de 400kr værd de ville have ved porten, der var jo nærmest ingen mennesker og de kendte folk der var blevet lovet skulle dukke op, så jeg kun en af til og starte med(Jason Watt), og Kiesa dukkede så åbenbart først op til sidst, men de andre der var snak om skulle komme, så man aldrig nogen steder, plus der var andre ting der gør jeg ikke gider ofre mine penge på RaceX igen.......
    Så hvis jeg kunne ville jeg forlange alle pengene retur eller ihvertfald halvdelen

• #6   6. aug 2006 Sune, Ja okay den med sikkerheden var lidt borp borp...nede ved manøvre måtte man KUN være en i bilen...MEN de sagde intet til åbne vinduer, ingen sele eller andet...på 402meteren måtte man godt være 2 i bilen??

det med burnout ud over start linjen ved jeg ik noget om....jeg sparede lidt på dækkene da de allerede står til at skal skiftes ud...chancen for at slippe med en advarsel er lidt størrere hvis de ik er HELT blanke...hehe

• #7   6. aug 2006 synes ik de 400kr var spild....tvært imod.....du kunne jo kører alt det du lystede...det vejer virkeligt meget hos mig....eller der var selvføldig lidt kø...men det var da langt fra håbløst at holde og vente på at komme til at køre...

• #8   6. aug 2006 Altså de 400 kr synes jeg heller ikke er et problem... det koster nu engang lidt penge at stable et arrengment på bennene ... så der er ok... Jeg savnede nu forresten også time slips... ??? jeg har kun en svag idé om mine tider fra de andre ... så var flinke nok til at fortælle mig hvad de var.... Alt det der med de kendte... jamen de er da velkommen ... men om jeg forstår hvorfor de skal optage bane tid??? ... specielt når der var folk der kørt hurtigere end dem...

• #9   6. aug 2006 Citat fra racex.dk: "Vi har lavet DK bedste tidtagnings udstyr, som virker, ikke det lort fra DHB! der er præmier for godt 9.000 kr i sprint konkurrencen.
    "

BAH! Det kunne de sgu godt nok ikke leve op til!

Det var ellers sjovt nok, dog synes jeg også at de manglede tidstavler så man kunne følge med i hvad de enkelte kørte! Men Cult-pigerne var søde smiley

• #10   6. aug 2006 Var også derover hele dagen igår og ved ikk lige om jeg gider 300km hver vej en anden gang for det.... smiley Men fik da set lidt af det jyske... HEHE...

• #11   6. aug 2006 Cult pigerne.. hmm.. hende den ene kender jeg.. hehe.. hun er da nice nok

• #12   7. aug 2006 Vores udstyr er bedre, det er mere præcist, læg mærke til de tider som DHB opgøre passer slet slet ikke, men jo mere præcist udstyr jo mere følsomt er det, så det skulle lige grund justeres nogle gange da bla Jason's bil lige slog det ud af kalibrering.

• #14   7. aug 2006 Bo G det link virker ikke

• #15   7. aug 2006 Jesper>> Hvad er det lige for et tidtagnings system i brugte .... der er mere præcist end Prota-tree systemet der blev brugt til DHB...??? nu er det jo lige så'rn at Porta-Tree er det tidtagnings system der anbefaldes til TF... sååå ... men ja til DHB var der nogle fejl 40 på anlægget... men det havde I godt nok også!!! ... og var der ikke også noget med at udstyret ikke kunne klare at vi lavede burnout ud over start stregen... ?!?! ... det er da amatør agtigt... specielt når der er så kort at lave burn out på... og man kan ikke lægge gummi ud til løbet...

Kommentér på:
Hjemvendt fra Race X

Annonce