{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

SINDAL: SKUFFET!!! {{forumTopicSubject}}

Stor skuffelse

Nyligt hjemvendt fra Sindal flyveplads, kan jeg kun konstatere at dagen har været en stor skuffelse.

Skuffelsen er dog ikke over arrangementet, men mere JER – kære streetracere...
Kan det være rigtigt, at vi igår fredag, var over 400 mennekser samlet, og at størstedelen af os hørte Christian fra Team Corvette opfordre ligesindede til at deltage, så de kan gå ind i kampen fra DASU’s side og kæmpe for os, og der er 10 af os der møder op??? Det er simpelthen for dårligt!!!

Der var ingen problemer, da folk skulle køre til Fibertex for at streetrace, trods det, at ”vi” havde lovet initiativtagerne, at vi ville afholde os fra at race fredag, og se arrangementet i Sindal an først.
Og hvad sker der? Poplitiet møder op... er I totalt fra alle sansers brug?
Hvis der skal være en chance for at nogen gider tage sig tiden til at hjælpe os med at få en stribe asfalt i Aalborg, så skal der fand.. også bakkes op om det, og man skal som minimum undgå at tiltrække sig politiets opmærksomhed.
Jeg ved ikke om nogen har fattet det, men en enkelt politimand i medierne som ditcher os, har altså lidt mere indflydelse på folks tanker om os, end en streetracer der siger at han bakker op om lovligt race... HVOR IND I HEL.... DUKKER HAN SÅ IKKE OP???

Jeg ved godt at dette initiativ kom i stand med relativt kort varsel, og at der selvfølgeligt har været nogle af Jer som har haft andre planer, men... Arrangørerne har haft lige så travlt, og gjort os den tjeneste at oprette en ekstra klasse til os, for at vise overfor Justitsministeren, at vi er ganske stille og rolige unge mennesker, som sagtens kan begå os mellem andre mennekser.

Jeg kan sige at jeg har haft en pi... sjov dag i Sindal, med masser af sparken dæk, hån, drillerier og snakken om biler med de andre fra ”The Fabulous Few” som var dukket op fra vore egne rækker.
Nogle kunne dog ikke helt tåle de venligtsindede drillerier, og bakkede hurtigt ud, mens vi andre lå flade af grin når vi tabte til en vildt overlegen øse, som vi absolut INGEN muligheder havde for at slå... Spændingen blev dog mere intens, når bilerne lå mere lige, og der var reel tvivl om hvem der egentligt vandt, og man skulle vente på sine ”timeslips” for at se hastighed og tid.
Ventetiden blev brugt til at finde ud af hvordan man evt. Kunne køre bedre mod hinanden anden gang, eller på at spionere på modpartens små egenskaber J


Da vi ankom kl. 08.00 kendte jeg ihverttilfælde ikke mere end 2 af dem der skulle køre... Da vi skulle hjem for idag, vidste alle hvem alle var, og næsten ingen var i tvivl om hvad hinanden’s biler indeholdt og formåede...

Ydermere, har vi fra de andre deltagere fået en KANON ros... Jeg ved ikke om nogle af de andre har fået den udtrykt direkte, men personligt fik jeg de første 8 tilkendegivelser om, at de var kanon glade for at have os med, og at de synes at vi opførte os ekstremt eksemplariske ifht hvad de havde hørt om os i medierne.
Derudover var hjælpsomheden med alle mulige gøremål – specielt stryrthjelme – overvældende.
En streetracer er åbenbart bare en dragracer som ikke kører en amerikansk bil, og en dragracer er bare en streetracer der er blevet for gammel J ha ha .

Til alle der mødte op: Tak for en sjov dag...
Til arrangørene: tak for en lærerig dag, tak for hjælpen, og tak for I ”tog os ind” – vi ses imorgen kl. 08.00 i Sindal

Til alle Jer der bare ikke gad møde op: Er det viljen der fejler?

Claus Frandsen
(Solbrændt og nu bedre streetracer)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SINDAL: SKUFFET!!!
  • #1   25. jun 2005 Jeg er ked af jeg ikke var og støttede et arrangemant som jeg er vild med,havde andre planer.Men jeg vil støtte dig 100% i at hvis vi skal have noget ræs i DK, bliver folk nød til at møde talstærkt op til disse events.
    MVH Finn


  • #2   25. jun 2005 Du kan deltage imorgen smiley

    Vi har ekstraordinært fået lov til at skrive biler ind imorgen...

    kontakt mig på 22 49 12 94 hvis du stadig er int.

    Frandsen


  • #3   26. jun 2005 Kna da forresten lige indskyde at prisen for alle andre på pladsen er 600,- + 150 i licens, sååååååå - vi er da lidt støttede - næsten halv pris, så vi har egentligt ikke noget at pive over.

    Det ka' være, at vores ligesindede ikke opfatter dette som en sport værd at betale for, for jeg hører (og kan tydeligt se) at flere af dem der er der om fredagen, ikke har problemer med at smide 1.200 i fittness om måneden + div. udgifter til "andet" i denne forbindelse.

    YDERMERE mener jeg personligt (selvfølgeligt kun baseret på egne erfaringer) at denne week-end har været billigere for mig, end hvis jeg skulle 2 dage i gaden smiley ha ha ... så var der nemt røget 3* så meget... men det er jo som man prioriterer...

    Men det er rigtigt at 400 kan syne af meget for noget man kan gøre gratis (omend ulovligt).
    Og nej... jeg er ikke blevet fuldstændigt hellig, men come on... man risikerer jo alligevel en bøde hver fredag alligevel smiley og dette er jo trods alt ikke hver fredag, vel? smiley

    Op med humøret allesammen, spar lidt op og drop bare 1 bytur, så er der så I kan tage med om en måned i Hirtshals - og DER kommer mange mennesker som gerne vil se fede biler, og IKKE kun halvgamle amerikanerbiler på flydende kvælstof, eller hvad de djævler nu bruger smiley
    Publikum vil også gerne se japsere med lys under, dunkende anlæg og styling der får de andre Dragsterkørere til at gå grædende hjem for at se om de kan placere glow-rør under deres Plymouth fra 1965.


  • #5   26. jun 2005 det er næste måned - du kan læse alt om det på www.ndcd.dk - det bliver herrefedt.

    Og HEY!!! Far's Galant endte på en 3. plads og fik pokal og det hele - jow jow... så jeg er ovenud tilfreds smiley

    Der kommer en lille rapportage fra Sindal lidt senere her på sitet, så keep a look out


  • #6   26. jun 2005 Hey Troels.

    Tillykke med 2. pladsen og en uforglemmelig weekend, selvom jeg måtte vige for dig smiley


  • #7   27. jun 2005 Hej Heine..

    Allerførst tak fordi I støttede op omkring det tiltag der var taget vedr. 0-race fredag.

    Jeg holdte dog længe ved Decathlon, og spekulerede over hvor alle var kørt hen, for der var ingen "starter" med dem, hvilket altid giver mig ondt i maven, når de selv begynder at lege starter...

    I min verden findes der kun 2 startere om fredagen som har styr på hvad de laver, og det er Tobias og evt. Martin som back-up.

    Jeg kørte så til Fibertex for at se hvad der foregik, og evt. give dem der var derude en mindre verbal skideballe, for ikke at støtte op, og for ikke at risikere at vi fik en "bad standing" i medierne IGEN...

    Da jeg kom derud omkring kl. 22.30 var politiet allerede mødt op, og folk holdte lidt spredt og der var ikke styr på en brik.

    Jeg fik så nogle stykker jaget på havnen istedet, og efterhånden kom flere til, men når nu politiet allerede havde været der, var der jo allerede ballade.

    Men mht. Sindal så var vi 10 biler begge dage... 2 nye kom til fredag (Carina E + Skyline) men 3 andre var udeblevet, men det blev de fedeste races jeg nogensinde har oplevet i min tid som streetracer... Bare det at få lov til at give max gas, se hvad ens bil i realiteten kunne præstere på den 1/4 mile vi alle jager, og så med tidstagning/ måling osv. Det var for fedt, og helt sikkert noget man skal bakke op om i fremtiden, uanset om det så er streetracing.dk eller DASU der er arrangør... er sikkerheden oh det hele i orden, så bør vi støtte op, så burde der også være alternetiver nok.

    Jeg akn kun give mine allervarmeste anbefalinger til at melde sig til i Hirtshals i næste måned og i Vandel i september.

    Frandsen


  • #8   29. jun 2005 enig endeligt nogle der arangere noget lovligt ræs, hvor er så alle dem der klager over de ingen steder kan være... ikke i sindal... surt det var ellers en god dag

Kommentér på:
SINDAL: SKUFFET!!!

Annonce