{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf i Aalborg?
  • #1   23. sep 2016 Mig bekendt køre det stadig men ikke sikker....:-S

• Simon V
    Simon V Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 12 Emner: 4 Svar: 46
    #2   23. sep 2016 Der er træf i Kruså, men ved ikke om det er for langt væk for dig smiley

• #3   23. sep 2016 Der er race på Aalborgbanen i aften, sæsonens sidste, så jeg tror der bliver samlet en del derude. Ellers er det vel bare at møde op ude ved Bilka som sædvanlig.

• #4   23. sep 2016 Hej Martin B.
    Hvor ligger Aalborgbanen og hvornår mødes man ved Bilka?

Er det to forskellige ting du snakker om, eller mødes man ved Bilka og køre ud til Aalborgbanen bagefter?

• #5   23. sep 2016 Det er to forskellige ting smiley Der sker altid noget ude på bilkas parkeringsplads fredag og lørdag aften fra kl. 19-20 stykker. Jeg vil tro man mødes og kører til et ulovligt race, men aner det ikke - det er mange år siden jeg har deltaget i det.

Det lovlige race afholdes af Racedays.dk - banen ligger i Nørresundby. Du kan se adressen her: http://info.racedays.dk/baner/
    Der starter race kl. 20, og der bliver kørt indtil kl. 24. Fra kl. 22 køres det officielle DM i Street Race. Der anvendes professionelt tidtagerudstyr til alle heats, og man kan sagtens bare møde op og køre "for sjov" - det koster 100 kr. inkl. indgang til området, og man kan køre alle de heats man vil eller kan komme til.

• #6   23. sep 2016 Super tak for det smiley

Kommentér på:
Træf i Aalborg?

Annonce