{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Bjørn  I
Bjørn I
Tilmeldt:
23. sep 2005
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13

Gaderace i Århus Centrum {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Århus Motorsport arbejder som bekendt på at få etableret et stort motorsportcenter ved Årslev uden for Århus.

Som led i kampen låner vi lørdag den 16 september både Storetorv og Klostertorv midt i Århus centrum, hvor vi vil afvikle en bil- og scooterudstilling. Formålet er at give almindelige mennesker, og især de lokale politikere, en fornemmelse af kulturen omkring gade- og scooterrace.

Har I ikke lyst til at være med? Både med hensyn til den generelle planlægning og ved at vise jeres biler/scootere frem på selve dagen?

Med en lille smule held får vi endda lov til at lave en lille bane på cirka 125 m plus nedbremsningszone på havnen foran diskotek Broen. Alle vil kunne køre på banen, og der vil være mulighed for at købe en tur i en heftig amerikanerbil, hvor man virkelig oplever den voldsomme acceleration.

Med venlig hilsen

Bjørn Ibsen
Århus Motorsport
Info@aarhus-motorsport.dk

P.s. det omtalte arrangement er kun en del af vores samlede strategi. På lørdag har vi således et motocross arrangement på Grimhøjbanen i Brabrand, og den 9 september afvikler vi et folkerace arrangement på en mark udenfor Brabrand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaderace i Århus Centrum
  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #1   23. aug 2006 Motocross koster kun 20 kr. for 2 omgange. Man kan desværre ikke komme med egne biler til folkerace. Det skyldes at bilerne skal opfylde visse krav mht. sikkerhedsbur, H-seler m.m.

    Bjørn


  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #2   23. aug 2006 Kære egern

    Nogle gange når jeg læser et indlæg som dit, bliver jeg bare så træt. For hvad nytter det at gøre en kæmpe indsats for alles bedste, når tåber som du kun har utak til over for det?

    Det kan da godt være at du synes at 20 kr er sygt, men så lad vær med at dukke op. Overskuddet fra arrangementet går ubeskåret til vores fortsatte arbejde for motorsportscenteret.

    Bjørn


  • #3   24. aug 2006 Egern...

    En 20 er sgu ikke meget, prøv at læs indslaget en gang til, de her gutter ligger meget arbejde i det de laver..


  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #4   25. aug 2006 Hej Karsten

    Du må meget gerne tage din egen folkeracer med. Både scooteren og Capricen kunne være fede at få med den 16.

    Gider du ikke at sende mig en mail på Info@aarhus-motorspor.dk? Så er det lidt nemmere at aftale detaljerne.

    Mvh,

    Bjørn


  • #5   2. sep 2006 Hej Bjørn
    Tak for snakken iaftes, jeg tror du skal lave en reminder i løbet af ugen......
    Vi ses jo nok på fredag.....

    Keep up the god work.....


  • #6   3. sep 2006 Lyder som et MEGET fornuftigt projekt! Har klart min støtte - syntes det er dejligt der er nogen som har tiden til at gøre noget mere ved dette - man vil jo så gerne gøre noget selv men når tiden ikke er til det giver man hurtigt op.
    Så stor opbakning herfra! dejligt at se...

    Big D


Kommentér på:
Gaderace i Århus Centrum

Annonce