{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Bjørn  I
Bjørn I
Tilmeldt:
23. sep 2005
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13

Gaderace i Århus Centrum {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Århus Motorsport arbejder som bekendt på at få etableret et stort motorsportcenter ved Årslev uden for Århus.

Som led i kampen låner vi lørdag den 16 september både Storetorv og Klostertorv midt i Århus centrum, hvor vi vil afvikle en bil- og scooterudstilling. Formålet er at give almindelige mennesker, og især de lokale politikere, en fornemmelse af kulturen omkring gade- og scooterrace.

Har I ikke lyst til at være med? Både med hensyn til den generelle planlægning og ved at vise jeres biler/scootere frem på selve dagen?

Med en lille smule held får vi endda lov til at lave en lille bane på cirka 125 m plus nedbremsningszone på havnen foran diskotek Broen. Alle vil kunne køre på banen, og der vil være mulighed for at købe en tur i en heftig amerikanerbil, hvor man virkelig oplever den voldsomme acceleration.

Med venlig hilsen

Bjørn Ibsen
Århus Motorsport
Info@aarhus-motorsport.dk

P.s. det omtalte arrangement er kun en del af vores samlede strategi. På lørdag har vi således et motocross arrangement på Grimhøjbanen i Brabrand, og den 9 september afvikler vi et folkerace arrangement på en mark udenfor Brabrand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaderace i Århus Centrum
  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #1   23. aug 2006 Motocross koster kun 20 kr. for 2 omgange. Man kan desværre ikke komme med egne biler til folkerace. Det skyldes at bilerne skal opfylde visse krav mht. sikkerhedsbur, H-seler m.m.

    Bjørn


  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #2   23. aug 2006 Kære egern