{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Bjørn  I
Bjørn I
Tilmeldt:
23. sep 2005
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13

Bane til gaderace i Århus {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Sammen med lokale motorsport organisationer er jeg ved at stifte et nyt parti, der ved det kommende kommunalvalg stiller op til Århus Byråd, og som har det eneste formål at få etableret et motorsportcenter ved Årslev lige udenfor Århus. Her vil der blandt andet være baner til gaderace, karting, road racing, motocross og meget mere.

Men vi har sgu brug for lidt hjælp! Så er der nogen af jer friske fyre (og selvfølgelig også piger), der kunne tænke sig at hjælpe med et få etableret et sted, hvor der lovligt kan køres 402 m på tid?

Vi holder møde på tirsdag i næste uge.

Med venlig hilsen

Bjørn Ibsen
SafeRacing


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bane til gaderace i Århus
  • #1   23. sep 2005 Håber da virkelig at det bliver til noget!!!

  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #2   23. sep 2005 Fair nok. Vi skal jo vise at der i Århus er en stor mængde mennesker, som prioriterer faciliteter til motorsport meget højt. Og det gør I jo!

    Derfor drejer det sig primært om at få mobiliseret alle de personer i Århus, som gerne vil støtte op om et motorsportcenter. De skal jo gerne stemme på os på valgdagen. Hvordan det skal ske ved jeg ikke – men mon ikke der er nogen af jer der har nogle gode ideer? Kunne jo eventuelt holde et træf inde på Storetorv i Århus smiley

    Bjørn


  • #3   23. sep 2005 Jeg er klar smiley

    Mvh Morten


  • #4   23. sep 2005 With all due respect.. Jeg tror ikke det kommer nogen vejne. Det skal være meget gennemtænkt..

    Men held og lykke med det smiley


  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #5   23. sep 2005 Hej igen

    Tænkte på at interesserede kunne mødes med mig her i aften ved Prismet? Eksempelvis omkring kl. 20.30.

    Bjørn


  • #6   23. sep 2005 Jeg tro godt du kan få nogen med på det vis du komme ind til prismet i aften og forklare hva det går ud på.

  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #7   23. sep 2005 Tak Jannik

    Så vil jeg troppe op kl. cirka 20.30 ved prismet. Kører lidt taxa en gang imellem, så jeg kommer rulllende i en grå Mercedes E320 cdi stationcar fra Århus Taxa. Skulle være temmelig nem at genkende smiley

    Nu kender jeg ikke nogen af jer, så det vil være super fedt, hvis interesserede gider at komme hen mig.

    Bjørn


  • #8   23. sep 2005 kommer også i aften !




  • #9   24. sep 2005 når der kommer mere om dit projekt så lad os høre

  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #10   24. sep 2005 Tak for i går. Dem der er interesseret i at yde en aktiv indsats i den kommende valgkampagne må meget gerne komme til vores møde på tirsdag kl. 19.00 ved Firma Sport på Paludan Mullers Vej.

    Hvis du/I kommer så send mig gerne en mail på Info@SafeRacing.dk. Dermed har vi lidt styr på hvem og hvor mange der kommer.

    Mvh.

    Bjørn


  • #11   1. maj 2006 noget nyt i sagen ?

Kommentér på:
Bane til gaderace i Århus

Annonce