Dagens træf - Kirstinehøj! Bør læses! {{forumTopicSubject}}
Efter flere kommentare og historier jeg har hørt rundt omkring er jeg nødt til af fortælle lidt facts her så alt ting er på plads..
Pro-Street har i mere end 2 år sørget for af lave diverse fede træf ude ved Kirstinehøj som alle os bilnørder har været virkelig glade for da de altid er forløbet godt og uden problemer af hverken politiet eller noget andet!
Pro-Street har så valgt denne gang af lave et stort træt med bla, afstemninger, rullefelt, pølsevogn og diverse andre ting.
Pro-Street indgik samarbejde med Raceworld for ikke af stå alene bag det hele også kunne begge 'sites' tiltrække folk via deres forbindelser hver for sig.
Folk har så imidlertid forstået det sådan af Raceworld afholdte træffet og Pro-Street kun tog billeder. Det er en misforståelse.
Pro-Street afholdte træffet med hjælp fra Raceworld & delvis fra Street-Team.
Raceworld prøvede så i midlertid af overdrage træffet til fordel for dem hvilket er lykkedes lidt men dette her indlæg skulle gerne lave lidt om på. Da fair nu engang skal være fair.
Så folkens for fremtiden når i tænker på træf på Kirstinehøj (CPH Mix Meet) så tænk på Pro-Street.dk!
okt 2004
Følger: 81 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 70 Svar: 681
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 289 Svar: 1.714
mar 2006
Følger: 86 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 393
Så lad os få nogle flere træf niki!!
okt 2004
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 464 Svar: 3.032
Kan i ikke bare slå jeres smarte navne sammen også "arbejde" sammen?
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 8 Emner: 332 Svar: 3.701
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 308
Til Christian Yde, hvis du læser dette... Hvad fanden er det for noget lort at lukke ud, at Niki og andre har forsøgt at stjæle "dit" træf... Så vidt jeg ved så er det heddet Pro-street & Raceworld CPH Mix Meet, eller hvad??
At Niki og Kenneth så skriver i en tråd, at de på vegne af Pro-street takker alle der er mødt op har da ikke en skid at gøre med at de vil tage al æren... de kan bare ikke rigtigt takke på dine vegne! Men hvis det er sådan det skal være, at man kan sidde og bitche over sådan noget når man kommer hjem, så syntes jeg du skulle snuppe en fontex og ellers hoppe lidt på nettet og kigge billeder derfra
okt 2004
apr 2005
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 144 Svar: 997
Pro-street har været så flinke at lade ham komme med i det og så fucker han det selv op ved at udnytte dem...
det er fanme for lavt..
jun 2005
Følger: 46 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 2.017
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 9 Emner: 49 Svar: 537
Håber alle får deres vilje med mit indlæg. Gider ikke diskutere noget har sagt hvad jeg vil sige.
Mvh
Raceworld.dk
jun 2005
næ det synes jeg ikke. jeg ved bare han er fuld af lort.
det er ikke for at piske noget op. synes bare det er grimt at lyve om hvornår ens bil er fra.
synes træffet var fedt nok. der var gjordt en masse ud af det.
og at yde prøver at stjæle det er plat.
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=134688 her står intet om de andre der har været med.
og han har slettet en andet indlæg hvor han kaldte det raceworld træf.
apr 2005
jun 2005
hurra hurra hurra....
apr 2005
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 144 Svar: 997
dec 2002
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 41 Svar: 610
apr 2005
Ihh ja uhada
apr 2005
Ja har du sgu ret i Kommer fra vores side om noget tid;)
okt 2004
Jeg har set jeres samtale og syntes du virker latterlig.. Ærligt..
På mig virker det som om du prøver af tage æren for alt dog selv har du ikke rigtigt lavet noget..
Du havde lovet pokaler klar, kom ikke. Du ville have affaldsposer med, kom aldrig. Du havde fotografer, hvor?? Din far ville kigge ud med sin nye dyt, Hvor var han? Også talte du ikke særlig pænt til folk. Har fået flere klager fra folk jeg kendte derude over dit sprog.
Jeg ved godt Niki også har sine fejl.. Men altså fair skal være fair.. Nu ligger vi æren til jer begge to.. Hverken det ene site eller det andet!
Bdog: Dette her er ikke for af hænge yde ud eller noget som helst. Men syntes famne det er unfair han behanlder Niki sådan og opføre sig sådan bagefter.. Fair skal famne være fair..
apr 2005
Jeg prøver på INGEN måde at tage al æren, jeg prøver bare at få lidt af æren for at få lidt credit for det arbejde jeg også har lavet. Men Peter som jeg har sagt en milliard steder, hvis Pro-Street vil tage æren så er det fint. Vi er allerede igang med at planlægge vores nye træf så vi er egentligt ret ligeglade.
Og ja jeg kan godt huske dig, har stadig intet imod nogle af de folk jeg mødte derude incl dig. Men vil gerne vide hvem der syntes jeg har snakket grimt, i så fald har det overhovedet ikke været min mening, og nok ment i sjov.
For at sætte en stor tyk streg under det, prøver jeg IKKE at tage kredit for træffet jeg prøver bare at gøre begge vores indsats lige.
Og ang. de ting som jeg skulle have skaffet tror jeg bare vi lader den ligge, jeg skaffede en HEL del mere end pokaler(som iøvrigt er bestilt og ingraveret), skraldeposer og min far(som jeg ikke kan bestemme over om han gider at komme eller ej.)
Men til alle som læser det, jeg gider ikke køre denne diskution videre da jeg mente det var et formidabelt træf som både niki og jeg fik på benene. Så vi ses vel til et andet træf en gang...
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 7 Emner: 22 Svar: 500
Fedt træf ellers... tak til pro-street & recaworld... :o)
Dagens træf - Kirstinehøj! Bør læses!