Bliver der afholdt... Bliver der afholdt...
...BMW eller Opel træf (jeg har en kammerat med en Opel Calibra) hvor man kan komme uden at være medlem af en klub. Helst på Fyn eller i Jylland. Har du nogle datoer eller links hører jeg meget gerne om det.
Mvh Carsten P/BMW 535i
feb 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 97
Èndagstræf i Opel Club Syd.
Det er med stor glæde, at Opel Club Syd, kan invitere dig/Jer til Opel Club Syds éndagstræf i Kolding. De forrige år har vi ligeledes afholdt éndagstræf, som viste sig at blive en stor succes, hvorfor vi igen har fået blod på tanden til endnu et éndagstræf.
Træffet afholdes denne gang meget centralt, nemlig hos:
Opel Kolding – A/S Automobilhuset
Fynsvej 17-25
6000 Kolding
Søndag den 29. juni kl. 11.00 – 16.00.
Vi har igen i år fået forskellige firmaer til at komme og lave nogle udstiller m.v., herunder f.eks. lakforsegling, alarmer, bilplejeprodukter, dæk & fælge, autotransport, rustbehandling m.v..
Derudover kommer et firma fra Esbjerg med et professionelt db-måleudstyr. Opel Club Syd vil efter endt måling uddele en pokal til det musikanlæg med det højeste lydtryk. Naturligvis skal vi ved samme lejlighed have kåret éndagstræffets pæneste bil ved en pokaloverrækkelse (1., 2. og 3. præmie).
Der vil under arrangementet være mulighed for at købe sodavand, kaffe, te, kager, grillede ring-ridderpølser med brød til konkurrencedygtige priser.
Såfremt du/I har mulighed for at give os et praj om, hvor mange der kommer fra Jeres klub, hører vi gerne fra dig/Jer.
På Opel Club Syds vegne
Anja Johannsen
Avnbøløstenvej 14, Avnbøl, 6400 Sønderborg
74 46 10 93 (bedst om aftenen)
22 51 04 93 (hele dagen)
For så vidt angående kørselsvejledning på da ind på www.krak.dk Under ”Ruteplan” indtaster du Jeres adresse/startsted, og herefter Fynsvej 17, 6000 Kolding som slutsted.
For yderligere oplysninger, kontakt mig venligst på ét af ovennævnte telefonnumre, eller pr. e-mail Jugge@mail.tele.dk
PÅ GENSYN
feb 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 5 Svar: 97
www.opelpower.dk der er altid opslysninger omkring træf hvor det ikke er et krav at man er medlem af en klub og så'n
de sku oz ha nogle links til andre hjemmesider .. F.eks. Opel KlubSyds Hjemmeside....
Håber det ku hjælpe altsammen på plads
Hilsen Krede / www.corsasport.dk
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 847
Det er et medlem fra BMW klubben der prøver at lave noget ligesom de træf der holdes på langelinie i København.
Jeg håber at der kommer lidt BMW'ER fra Randers/årheu området.
dec 2002
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 4
Bliver der afholdt...