{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

nyt om arb om den lovlige bane kbh {{forumTopicSubject}}

Vi har været i Malmø og bese Meca Raceway i oliehavnen.

Vi var 12 personer fra Danmark fordelt således

Fra Motorklubberne
3 personer

Fra Københavns Kommune
2 personer

Fra Københavns Politi
3 personer

Fra DASU
4 personer

Fra Sverige mødte vi på banen
Christer Håård, formand for klubben på banen
2. betjente fra Malmø Politi
1. fra fritids forvaltningen i Malmø kommnue

Det var en rigig god dag hvor vi fik svar på mange spørgsmål, både det glædelige ved banen og det også det mindre gode, vi fik lov til at køre en tur på banen, også Politiet

Formålet med turen var at Kommunen og Politiet ville vide mere om banen og folkene omkring den

Vi fik at vide at det har taget 3 år at planlægge og bygge banen.

Efter turen blev det aftalt at alle parter vil mødes igen i nær fremtid.

oooOOOooo

Hvad nu hvis vi laver en række prøvearrangementer i sommer.............vil I så være med..........i stort antal
........Vi vil ikke lægge skjul på at har afgørende betydning for vores videre arbejde med banen.

Mere herom lige pludselig.

Ingvar Bonke KOA




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt om arb om den lovlige bane kbh
  • #1   27. jan 2007 ja det burde man nok men da folk fra sjælland aldrig har været for gode til at støtte op omkring de arrengementer vi har prøvet at sætte i værks i jylland syntes jeg ikke jeg gider køre helt til øen for at køre

  • #2   27. jan 2007 ja hvis det ville på øen støtter jeg ved at møde op.... men hvis det ligger i jydeland skal du nok ik regne med at se mig hehe

  • #4   27. jan 2007 Hel sikkert..
    Lyder rigtig nice og herfra støtter jeg med et par biler,,


  • #6   27. jan 2007 Hvad indebære de arrangementer ? at man får lov til at komme ud og kører lidt stærk på en bane eller ? hehe

  • #7   27. jan 2007 Spørger måske lidt dumt, men er det en lige ud bane, eller en med sving på?

    Er selvfølgelig klar på at dukke op, lige meget hvad, hvis det passer ind i kalenderen...

    Mvh. Rune


  • #8   27. jan 2007 402-201 meter bane de andre har vi jo i danmark
    og som narko siger så bliver det enten i malmø eller køge men måske kti i roskilde


  • #9   27. jan 2007 Jeg sendte et forslag ind til folketinget om de kunne lave en bane til alle der vil ud og køre i deres private biler. De vil gå vidre med det da de syntes det var en go ide. De vil sq lave et forslag om en hel bane. Ikke kun en 402m (Det kan jo laves så man kan køre mere en bare 1/4 mile).

    Men der går nok laaaaang tid før de bliver færdige. Men heller sent eller aldrig. Bare jeg ikke er 80 år til den tid smiley Hehe


  • #10   27. jan 2007 nu det her nok lidt mere seriøst en et brev men godt interativ

    det er dasu der vil prøve og få banen og kun til 402
    baner har vi jo dersvære kun en -til 2 på øen
    det er en 402/201meter vi maglerogså skal det værer åbent maret tiger så vi kan ungå og køre striben


  • #11   27. jan 2007 Ja det er jo staten der skal op med penge smiley

    Jeg vil heller ind og køre på bane en 402 m. For det er sq ikke 402 m race (Feks Striben) Der slår folk ihjel. Det er når de unge racer på vejen.

    De syntes at ide'n om et batalingsanlæg var en kanon ide (Ligesom på Nurburgring). Men nu tror jeg ikke lige at de laver en 23 km lang bane i DK. Hehe

    Men hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke det bliver så meget. For der vil altid være modstander af det. Også siger de nok noget med at Danmark skal til at sætte Co2 udladningen ned og det vil en ny bane ikke hjælpe med til.

    Men jeg skal da nok blive ved med at prøve. For det vil sq være bedre at lave en bane til det hele i stedet for at gi Århus en ny lufthavn. Der er sq ikke så meget længer ud til Tirstrup Lufthavn.


  • #12   27. jan 2007 for det fåste
    Ja det er jo staten der skal op med penge smiley

    NEJ
    det skal vi sku selv betale for

    og nu er 402 jo en konkorance og det er der for vi har den mulighed for og få en lovlig bane

    lige som rally og almenlig banerace som vi kender i dk

    402er bare nået der er nyt for de fleste også skal det jo prøves

    og jeg tro det bliver til nået nu har vi været i gang i 5-6 år med det
    og fået 9 lovlige løb ud af det men nu skal det være bemenent

    lige som malmø agtigt


  • #13   27. jan 2007 syntes det er for god stil at der er nogle der virkelig sætter sig ned og prøver at skaffe os en bane.. max. respect her fra..... og personligt bakker jeg helt op om kring det......

  • #14   27. jan 2007 syntes også det kanont flot gutter ... rigtig god stil

Kommentér på:
nyt om arb om den lovlige bane kbh

Annonce