1.280 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

DFB rykket DFB rykket

Danmarks Flotteste Bil som afholdes af Bilxperten, bliver iår afholdt i forbindelse med Fast & Furious Car Show d. 27 - 28 - 29 april i Fredericia Messecenter.
Tilmeldingen til DFB er åben på www.streetfire.nu - Tilmeld.
Alle som vil deltage i Danmarks Flotteste Bil, deltager samtidig i konkurrencen om turen til Las Vegas med sin egen bil udstillet på verdens største biludstilling SEMA SHOW..........., se info. om turen på hjemmesiden.

TIL DEM SOM IKK VED DETOG HØRTE DET IGÅR

Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DFB rykket
  • #1   25. feb 2007 Hvad? Bliver der ikke noget til DHB så? Fedt nok for dem der har planlagt det efter at skulle være færdig til juni..!

• #2   25. feb 2007 Det er noget f***ing pis.. :S.. hvorfor laver de bare sådan om på det..??

• #3   25. feb 2007 Jeg venter på det endelige svar fra Vmax.

Og passer det boykotter jeg nok DHB det shit der gider man fandme ikke!

• #4   25. feb 2007 www.streetfire.nu kik her og kik så opppe i højre hjørne under NYT NYT NYT

• #6   25. feb 2007 Fuck noget Lort... DEt bliver sQ da være og være snart...

• #7   25. feb 2007 Kæft det er slattent lavet det der!
    Man kan sku da ikke nå at blive færdig 1½ måned før? :s

• #8   25. feb 2007 Ja, man skulle da også synes billetterne måtte blive billigere?
    Jeg gad godt DFB og DHB blev afholdt samme sted, også er det selvfølgelig lige første gang man skal med sådan noget der sker :s

• #9   25. feb 2007 Jeg er slet ikke med?? Altså hvor er det, det bliver holdt?

• #10   25. feb 2007 der står da på vmax´s hjemme side at der er dfb og dhb.... men kan så ikke sige at bilxperten står for det

• #11   25. feb 2007 Mon ikke det bare er en indledende runde af DFB? Ligesom der foregående år er blevet holdt i eksempelvis i Slagelse...

• #12   25. feb 2007 Vmax har ikk med DFB og gøre... det er BilXperten der afholder DFB.....Vmax sponser bare

• #13   25. feb 2007 vil det så sige det ikk bliver noget DHB/DFB der hvor det var sidste år er slet ikk med????

• #14   25. feb 2007 Hvis de vælger at afholde 2 uafhængie dfb, blir det spændende at se om de vælger den samme bil, som danmarks flotteste.

• #15   25. feb 2007 Jan > det vil sige det ikke bliver DFB / DHB og det KUN bliver DHB

• #16   25. feb 2007 A4 1.8T . - NEMLIG!

Ud og skru på de biler drenge!
    Selvom jeg også synes det er ret meget at ændre på... 1½ måned før HVIS det nu er rykket... Ikke helt fair!
    Streetfire kommer også til at have mange trackday biler så vidt jeg har forstået, plejer jo ikke ligefrem være de pæneste vogne!

• #17   25. feb 2007 A4 1.8T .
    der er jo nogle som skal ha det skåret ud i pap.. heheh

• #18   25. feb 2007 har lige snakket med Future-carstyling.. med brian.. og han siger at han tror ikk det er rykket... for han har en del biler der skal over.. Bla min.... men nu må vi se... jeg skal ihvertfald med til begge shows

• #19   25. feb 2007 A4 1.8T . - Kan du jo sagtens sige :S har du måske en bil der skal med? prøv da forhelved at sæt dig i de persons sted som har en bil som de allerede bruger meget tid på? De har sku da også et liv som de skal passe. Du kan jo ikke bare komme og sige de skal komme igang, for er jo noget pis når de allerede er presset!

• #20   25. feb 2007 ????????? er der nogen der ved det med sikkerhed eller er det bare rygter

• #21   25. feb 2007 Denne gang ser det da virkelig ud til de har KLOKKET i den !
    Der mangler stadig en del informationer fra div planlægger osv
    På danmarksflottestebil.dk står der :::: DFB 2007 - information om DFB 2007 er under opbygning. Kommer snart

Vi kan vist rimelig hurtig blive enig om det jo er total sygt hvis de ikke engang på den hjemmeside har udgivet en dato endnu. April er sku tæt på efterhånden og vil da mene det er så stort et event at en udgivelse af en dato kun en månede eller to før er for lidt... Der er jo mange ting i folks projekter der skal passe sammen...

Hvis man tager www.bilexperten.dk og vælger fredericia og så Træf Shows Events over til venstre får man denne smøre! -::-

Bilxpertens aktivitets-kalender 2007
    Fast & Furious Car Show 27. til 29. april.
    27. april 2007

Mød Bilxperten på Fast & Furious Car Show d. 27. til 29. april. Fast & Furious Car Show er Danmarks første, største og eneste bil show/
    udstilling, der mixer alle topgejlede firehjulede under et og samme tag.
    I Dronning Margrethe Hallerne kan du på 28.000 kvadratmeter
    udstillingsareal se Danmarks mest ombyggede gadebiler, amerikanerbiler og
    hot rods fra tiderne før den første oliekrise.
    Der vil være lynhurtige DTC-biler, dragsters og dragracingbiler, ja kort sagt
    alt det, der er spændende at se på på 4 hjul, og som kan få både velvoksne
    drengerøve og fædre fra forstædernes sovekvarterer til at slå øjnene op, og
    glemme alt om terminer, ubetalte regninger og andre af hverdagens
    ærgrelser. Se mere på:
    www.streetfire.nu

Er vi enig om her INTET står om de afholder DFB i forbindelse med FF show ????????

Men når man så klikkker ind på streetfire´s hjemmeside står det der pludselig...

A4 1.8T --> Enig i det er surt og der bare skal skrues hvis man ønsker deltagelse. Oz enig i der sker mere under press, men er så sandelig oz under pres man laver sine fejl hvis der ikke er tid til at tjekke tingene igennem ! Fejl koster i bedømmelsen osv smiley

• #22   25. feb 2007 Sikke en omgang jeg fik skrevet der... smiley :) smiley

Hov www.bilxperten.dk -- uden e efter bil

• #23   25. feb 2007 PROGRAM.

Fredag d. 27 april.

15.00 Fast & furious Car Show åbner.
    16.00 Show pæsenteres for pressen/TV
    16.00 Præsentation af DFB biler (hal A)
    17.00 Mode Show v/PAY-UP (hal A)
    18.00 Præsentation af DFB biler (hal A)
    19.00 Fuel Girls Power Show (hal A)
    20.00 Fast & Furious Car Show lukker for idag.

Lørdag d. 28 april.

10.00 Fast & furious Car Show åbner.
    10.00 DB Contest (hal C)
    11.00 Præsentation af DFB biler (hal A)
    11.30 Mode Show (hal A)
    11.00 Drifting challenge, Dyno contest,
    Burnout contest,
    Scooter Drag race (udenfor hal E)
    12.00 Fuel Girls Power Show (hal A)
    12.30 Præsentation af DFB biler (hal A)
    13.00 Top Fuel mechanical contest (hal E)
    13.00 Mode Show v/PAU-UP (hal A)
    13.30 Præsentation af biler DFB (hal A)
    14.00 Stunt Show /v Erik W Pedersen (udenfor
    hal E)
    14.00 Scooter præsentation DFS (hal A)
    14.30 Præsentation af DFB biler (hal A)
    15.00 Top Fuel Dragster Fireburnout show
    (udenfor hal E)
    15.00 Mode Show v/PAU-UP (hal A)
    15.30 Præsentation af DFB biler (hal A)
    16.00 Fuel Girls Power Show (hal A)
    17.00 Finale DFB 2007- 1.2.3 plads
    Hvem skal til SEMA SHOW i Las Vegas med
    sin bil og kammeraten eller kæresten.
    18.00 Fuel Girls Power Show (hal A)
    19.00 Fast & Furious Car Show lukker for idag.

Søndag d. 29 april.

10.00 Fast & furious Car Show åbner.
    10.00 DB Contest (hal C)
    11.00 Præsentation af DFB biler (hal A)
    11.30 Mode Show (hal A)
    11.00 Drifting challenge, Dyno contest,
    Burnout contest,
    Scooter Drag race (udenfor hal E)
    12.00 Fuel Girls Power Show (hal A)
    12.30 Præsentation af DFB biler (hal A)
    13.00 Top Fuel mechanical contest (hal E)
    Opstart af 3 topfuelere på en gang. 13.00 Mode Show v/PAU-UP (hal A)
    13.30 Præsentation af biler DFB (hal A)
    14.00 Stunt Show /v Erik W Pedersen (udenfor
    (hal E)
    14.00 Scooter præsentation DHS (hal A)
    14.30 Præsentation af DFB biler (hal A)
    15.00 Top Fuel Dragster show (udenfor hal E)
    15.00 Præmie uddeling:
    Drifting challenge – Danmarks Fedeste
    Amerikanerbil - DB contest – Burnout contest - Dyno contest – Scooter drag race – Danmarks hotteste
    Scooter - Top Fuel Contest - Pæneste
    stand - Vinder af fladskærm på
    billetnet.
    16.00 Fuel Girls Power Show (hal A)
    17.00 Fast & Furious Car Show lukker for idag.

Der tages behold for ændringer i programmet.

• #24   25. feb 2007 Jeg troede ellers jeg skulle afsted og se DHB/DFB, men det her er mig en kende for useriøst.

Det er for mig at se, ikke til andet, end at lukke op og skide i efterhånden, men det kan jo godt være, at det åbenbart hjælper at vifte lidt flere penge foran snuden på visse personer, hvad ved jeg.

Der mangler fuldstændig respekt overfor dem der stiller op, og havde jeg selv stået i situationen, hvor der er blusset godt op under kedlen i forvejen, så var jeg gået i selvsving, og især over A4 1.8T´s lalleglade kommentarer.. Spænd hjelmen mig i røven!!..

Hvorfor overhovedet gå ud og tage sådan en chance, i den vished om, at der nok er nogle der ikke kan nå det (De forskellige stylingsfirmaer har allerede travlt som ind i helvede). Men hvad, jeg håber der sidder nogen, med en lortesmag i kæften, når de ikke kan vise respekt overfor de personer, med deres lidenskab for at gøre deres biler specielle ned til den mindste detalje.

Men god tur til jer andre!

• #25   25. feb 2007 Jeg tror det hænger sådan her sammen gutter

Bilxperten ejer rettighederne til DFB og en af arrangørene af FF showet er medejer BILX kæden . Der for er det flyttet.
    Sikkert pga BilX ikke kunne få nok indflydelse på DHB og det er da også bedre økonomisk at lave deres eget show med DFB kåring.

Jeg tror ikke det har noget med VMAX at gøre. De har bare kunnet se til på at DFB blev flyttet for det var ikke deres.
    De kommer sikkert op med en ny konkurence til DHB der hedder noget andet.

Martin
    Dækimporten

• #26   25. feb 2007 Hvorfor boykotte FF show
    Det bliver fedt. og hvis VMAX laver noget også så er der jo bare 2 titler at gå efter.
    jo mere jo bedre.
    Vores eget SEMA show i DK er da godt

Martin

• #27   25. feb 2007 Steffen Dam fra Bilxperten har netop meddelt, at der kommer en pressemeddelse vedr. flytningen på DFB`s hjemmeside imorgen mandag.

• #28   25. feb 2007 Den er kommet

http://www.danmarksflottestebil.dk/?mode=text&ID=249

• Frederik E
    Frederik E Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
    #29   25. feb 2007 A4 1.8T .
    Det er sgu da ikke Vmax der startede DFB, det var Bildillen, Vmax startede DHB.
    DFB er flyttet, har snakket med flere fra Bilx i dag, og de siget at det er flyttet.
    Vmax har jo heller ikke noget med DFB at gøre, det er Bilx der står for det, og Vmax ville ha for mange penge, så nu er det flyttet.

• Frederik E
    Frederik E Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
    #30   25. feb 2007 A4 1.8T . du er en klaphat...
    Jeg har snakket med Rene Hersland (medejer af franchisekæden BilXperten) at flytte DFH til Fast & Furious Car Show den 27. - 28. - 29. APRIL 2007 FREDERICIA MESSECENTER, da Vmax har prøvet at presse dem for mange penge, for at Bilx kunne lege sig ind på Vandel, men det ville de ikke være med til, så nu er det flyttet.
    http://www.danmarksflottestebil.dk/
    De sender også en presse ud i morgen.

Kommentér på:
DFB rykket

Annonce