1.644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

sjoveste/vildeste sjoveste/vildeste

hvad er det sjoveste eller vildeste i har oplevet på striben, personligt var det en gang i Randers hvor panzerne kom i 2 biler og holde ved siden af hinanden og så var der en der var friske/ tåbelig og gå ud imellem dem og gjode tegn til at sætte i gang.
så kørte den ene politibil ind i ham så han lå oppe på køleren og så fik han håndjern på og med på gården, der blev panzerne buhhhet ud af alle!!!!!!!!!

lidt griner, men vil gerne hører nogle sjove historier fra jer, så skriv løs tror på det bliver et griner indlæg men ikke uden jeres historie

Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjoveste/vildeste
  • #1   11. sep 2004 mini striben, i esbjerg. Godt nok på havnen..
    En fredag vi var lige kommet derover, havde lige set to køre træk, så er der en der råber PANSERE.. alle hopper ind i vognene og vil ud, men det var så ikke helt muligt da panserne mødte op på 5-10 motorcykler, 3-6 biler og et par varevogne, med folk fra SBI.. så smed de søm måtter ud og mente at de ville syne alle bilerne.. vi prøvede at køre bag om nogle togvogne ind over sporene for at komme bag om pansernes afspærring, men så fik vi en motorcykel efter os.. så måtte vi pænt køre tilbage over sporene og hen i køen til "syn" . hele balladen tog godt 5 timer og vi ventede i kø i ca 3 af dem.. slap igennem uden bøde eller noget og fyrede den så for hard af væk derfra.. LORTEAFTEN

• #2   11. sep 2004 Glostrup, en stakkel på en CRB fyrede den af på baghjul tror han kom op på 220 km/t og drønede forbi en hvid mondeo med 1 blink på taget!! staklen havde vist ikke set den.. Den vendte om men da var han allerede nede i den anden ende... Tror ikke han blev fanget. Ellers sygt nok

mvh Raouf A.

• #3   11. sep 2004 Glostrup :

Der er også den kendte med ham i Ibizaen(sort) der glemte at bremse og røg igennem hegnet og op på marken med 180 km/t...

• #4   11. sep 2004 Forresten jeg regner med at købe en scanner snart og få installeret et loudspeaker system.. Så jeg kan holde øje med de svin og så råbe Pannere!! De er jo gået amok på os her på det sidste.... Så må vi strike back

mvh Raouf A.

• #5   11. sep 2004 ingen er kendte historier

• #6   11. sep 2004 det bedste man kan gøre er nok at lade være med at gå amok og prøve at stikke af fra dem og lave ballade.. hvis man lader dem være i fred, så plejer de at køre..
    Det gør de for det meste i Esbjerg hvis vi ikke er alt for barnlige

• #7   11. sep 2004 lige nu vidst 141 gange........ der må være flere historier
    og tak til dem der har fortalt

• #8   11. sep 2004 Problemet er jo også hvis man provokere dem, kommer der bare flere og flere problem ud af det.. godt være de ser på det her på en lidt anden måde... men hvis alle er søde imod alle er der ik noget problem.. lad være med at skrig panser svin eller noget efter dem, så er det jo klart at de slår hårdt ned på os/jer

• #9   11. sep 2004 462 gange og stadig ingen historier, oplever i ikke nogen på striben

• #10   11. sep 2004 jeg oplevede for nogen tid siden panserne kom ind i en Leon kørte op på siden af en us car og trak en koger.... ham i kaneren ga igen med en god en af slagsen hvorefter den ene af de 2 civil betjente stiger ud og gir ham en bøde....
    surt for ham.....

mvh Daniel

• #11   11. sep 2004 opfordring til kriminalitet er forbudt også fra politiets side...

mvh Raouf A.

• #12   11. sep 2004 Jeg har en historie fra Striben i århus!.... det er for et par år tilbage hvor mig min kammi skulle til race for første gang!... Han havde lige købt sig en "ny" bimmer (E30) og den skulle han da ud og skyde af!... Da vi så nå der ud (Bag IKEA) finder han så en af vores venne i en Pug 106rallye og får ham overtalt til race! De stiller flot op begge 2, fyren i midten giver tegn og de blæser bare der ud af... Min kammi der er så smårt ved at få baghjul af pug'en, men han så opsat på at vinde at han ikke sanser at bremse i tide til at han kan komme ordentligt rundt i svinget. I mellem tiden har han overhalet pug'en men glider så ud i svinget fordi farten er for høj og han ikke har mere slidbane på dækkene. den stakkels Bimmer smadre igennem en industri-kansten der er 20 cm høj/ et vejskilt og derefter en stor lygtepæl hvor billen kommet til et bræt stop. Lyset på bilen går ud mens vi andre bare står nede i den anden ende af vejen og bare kan se på mens det sker. alle springer i deres bilen og skyder dem af ned til svinget for at se til min kammi der er sprunget ud af vinduet i passagersiden da dørene var helt krøllet sammen fra sammenstødet........

Total syg aften.... Men han overlevede!

• #13   11. sep 2004 sygt..

kan huske vi var på havnen i aalborg, mener det var sidste år, hvor policen kom med folk fra SBI og spærrede hele lortet af .. og satte en syns hal op.. men anyways alle skulle jo lige se når de synsfolk skulle prøve bilerne, og især en bil fik opmærksomhed, en lille hvid toyota corolla med turbo, den gammel model med skrå bagende... pænt hidsig, men synsmanden sku jo prøve den, og han satte sig ind og de sad vist ialt 4 i den bil med synsmanden bag rattet, og så fyrede han den bare af i 1 skive, og bilen var så syg, så ud som den ville vælte bag over og tror på ham synsmanden var lidt overrasket :PP det så herre fedt ud af se sådan en mand der ikke var klar på så mange hypper i så lille en bil =)) og så den fede lyd fra turboen.. det var kanont og alle folk klappede og råbte :PP

Håber nogen har lidt mere info om den bil hvis nogen af jer var der den aften os? evt. billeder / film af den, for den var satme hidsig smiley

har et billede af den på afstand sammen med synsfolkene, så hvis nogen kan smide det op på en side så smid lige en mail her smiley

• #14   11. sep 2004 det var den 15 / 8 - 2003 .. smiley

• #15   11. sep 2004 Jeg lygter lige med her. De her historier er for sjove :o))

• #16   11. sep 2004 Jeg kender en der har en Ford fra 1938 med en V12 motor i, han havde for et par år siden besøg af nogle japanere fra et japansk bilblad, der skulle tage nogle billeder af bilen og skrive en lille artikel.
    Fyren kørte så en tur med dem, men blev undervejs stoppet af Politi´et. Den en betjent kommer hen og spørger efter kørekortet, da han opdager at hjulene stikker omkring 10cm ud over skærmkanten! Han råber så op til sin makker at hjulene stikker langt ud over kanten, skynder sig om på den anden side og råber " Og herovre gør de også!!" smiley Han får dog hidset sig lidt ned, og betjentene bliver mere interessert i bilen end at give bøder. Det ender med at de aftaler at trække mod hinanden fra 0-80km, til stor morskab for de japanske journalister der får en fed serie billeder og en god historie med hjem!! smiley

Bilen er iøvrigt den første ikke-amerikansk bygget Hot-Rod der har været med i det amerikanske blad Hot-Rodder Magazine.

• #17   12. sep 2004 det sjoveste vildeste jeg har oplevet, er ligesom Otega, den aften Rigspolitiet spærrede havnen i esbjerg..

• #18   12. sep 2004 ja, det var faktisk ikke så ringe endda.. alle fik da kigget på hinandens biler og folk havde tid til at snakke med hinanden.. faktisk en fee aften/nat.. Bare nitte jeg skulle på arbejde om lørdagen.. smiley
    (vi kom først igennem "synshallen" kl ca 2.. )

Kommentér på:
sjoveste/vildeste

Annonce