kolding igen igen kolding igen igen
jeg er lidt skuffet over at folk lynhurtig får lavet et bilgalleri træf(som ikke har noget med race at gør) om til en street-race træf,HOLD DEM DOG ADSKILT.
jeg er lidt skuffet over at folk lynhurtig får lavet et bilgalleri træf(som ikke har noget med race at gør) om til en street-race træf,HOLD DEM DOG ADSKILT.
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
sep 2003
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 116
hansjørn J >> jeg er helt enig, træfet var på ingen måde ment som et street race træf, men et rent hygge træf!!
Men ellers et godt fremmøde med masser af flotte biler
feb 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 35 Svar: 651
Men jeg vil da helt klart give jer ret i at folk kørte ALT for rådent mellem folk i den store forsamling... Det undre mig egenligt at der ikke kom nogen til skade (eller, jeg har ihvertfald ikke hørt om nogen som kom til skade, men vi kørte også videre kl 22)
Men jeg syntes det var sjovt nok! Masser af flotte biler, bare lidt for dårlig kørsel så tæt på folk.
dec 2002
Følger: 22 Følgere: 24 Biler: 8 Emner: 216 Svar: 2.056
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.035
???Der var jo ikke nogen arrangøre.. der var et par stykker herinde der blev enige om at mødes.. og så blev det blæst op til MEGA TRÆF.. og det syntes jeg er syndt, det skulle, som mazda style skriver, have været et sparke dæk træf af de store.. og IKKE noget ræs eller noget... Og at politiet så for slukket for alt lyset kan ingen gøre for, men tak til dem der mødte frem.. det var sgu kanon...
Og næste gang så må vi hellere huske at skrive sparke dæk træf, så ingen kommer forgæves hvis de kun vil ræse ;-P
kolding igen igen