834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Ministriben esbjerg :| Ministriben esbjerg :|

Jeg har ikk været der i lang tid, men tog dog derover her iaften. Og det var mega fedt, der blev kørt hele tiden. Og der var nogle pænt fede biler, og damn nogle af dem var hidsige. Der var self også 2-3 americanere, og ja, hmm den ene af dem skulle så køre race. Og gæt hva der sker.. Han hammer til den fra start, og laver burner godt og vel 20 meter frem. Den svinger så til den ene side, ved ikk helt hva der sker for ham, men han slipper gassen som ikk lige er så smart, og så smækker den bagenden over mod tilskuerne. Han hammer så ind i kantsten, og der sker ikk noget. Allesammen har det fint, og jeg vil gerne sige TAK til dem som gør så meget ud af sikkerheden. Hvis det ikk havde været for det røde hegn ting i har sat op. Så var det sku gået galt..

Men fedt var det da ellers...

Der må da ha været nogen som har fået det på film, skriv lige hvis det er!..

Nick

Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ministriben esbjerg :|
  • #1   9. okt 2004 Det så jeg godt. Hold k.... det var sygt. Men skal afsted igen en anden gang.

• #2   9. okt 2004 WHAT!!! Det så jeg slet ikke, var nok kørt hjemover der. Godt der ikke skete nogen noget... puh ha... fik helt ondt i maven, da jeg læste det.

StreetRacerGirl
    www.ministriben.dk

• #3   9. okt 2004 Ja det kan sku hurtigt gå galdt:-( PAS PÅ alle sammen:-) Og må sku sige det lyder som om der er godt gang i den der over:-) der sker ikke meget her i kbh:-( folk møder op MEEN der sker aldrig noget.... TRIST

• #4   9. okt 2004 HAN :

Det var heller ikk sjovt at se på. Der hvor vi stod, ja lige overfor. Der lignede det at folk ikk sprang væk men bliv smidt væk af bagenden på bilen, det så enormt vildt ud. Alle på hele striben (næsten) gik/løb hen til dem, og hen til ham med bilen som stoppede.

En af dem som står for det derover sagde til mig at der var en som stod og filmede det, og den film ville de gerne ha fat i... Såå nu må vi se...

Men godt der ikk skete noget.!

• #5   9. okt 2004 Jeg kan fandeme godt li' at der ikke var nogen der gik i panik, og stormede væk i deres biler, da 'Kaneren lavede sit stunt... Der var en del der spurtede op til stedet da det var sket, men de gik lige efter stedet, og det så mest af alt ud som om det var for at hjælpe. Derefter var der selvfølgelig en del der gik op for at kikke hvad der var sket, da det gik op for folk at der ikke var sket noget seriøst, men også mange der blev stående på deres pladser, for ikke at stå i vejen... Generelt synes jeg fandeme at folk opførte sig utrolig pænt og fattet, selv om vi var mange der troede at der var røget et par knæskaller eller tyve.
    Men fedt at sikkerhedsforanstaltningerne var der - Havde det været et andet sted, VAR det med sikkerhed gået galt.

Men nu skal den episode jo ikke tage al opmærksomheden. Vi var der fra kl. 20.30 til kl. ca. 23.45 og der blev kørt hele tiden og en masse fedt ræs. Bare lidt sund at en hvid Peugeot blev fejl fortolket som en politibil, og satte en lidt af en stopper på ræset, men det var jo også sent, så det gjorde jo ikke så meget. smiley

• #6   10. okt 2004 Jeg har en video med det, jeg kan sætte en ftp server op med det hvis det er?
    Evt. Skriv til mig på msn.

awolpedersen@hotmail.com

• #7   10. okt 2004 Helt sikkert, Claus P.. Hvis den der ftp server betyder at vi andre kan se den så bare bring it on.....

• #8   10. okt 2004 Att: Claus P

Jeg vil også helt klart ha filmen:-)

• #9   11. okt 2004 I kan hente videoen her ftp://bilgalleri@62.243.177.121/ ska nok holde Computeren i gang hele dagen :]

• #10   11. okt 2004 I ska hente hele mappen for at hente videoen :]

• #11   11. okt 2004 hej hvordan gør man det med filmen

• #12   11. okt 2004 Du ska bare højreklikke på mappen og kopier, og så højreklikke i baggrunden på dit skrivebord, og trykke sæt ind.

• #13   11. okt 2004 Att: Claus P

Skal den hentes igennem på ftp server?

• #14   11. okt 2004 ja du bliver nød til at hente den igennem ftpserver, du kan ikke streame den over ftpen, kan jeg ikke finde ud af at sætte op :] så bare tag og kopier mappen smiley

• #15   13. okt 2004 Att: Claus P

Hey kan du ikke lige åbne serveren igen??

• #16   16. okt 2004 ftp://bilgalleri@80.162.66.116/ Ny ipadresse smiley . .. .

Nogen der kender en der evt kan hoste filmen, da jeg jo ikke er online konstant :]

Kommentér på:
Ministriben esbjerg :|

Annonce