{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil Dag '07 i Jyderup
  • #1   12. aug 2007 Jeg syntes skam det var godt.. fik en anden plads som grimmeste bil.. hehe

  • #2   12. aug 2007 Det gode var at det ikke regende :)..
    Der var ikke nok biler.. Det blev hurtig kedeligt..
    Men er nok også lidt mobset fordi at min bil ikke var klar til at blive vist frem smiley

    Næste gang de holder det skal de måske reklamere lidt bedre, jeg så det ved at tilfælde her på siden..


  • #3   12. aug 2007 Som jeg skrev i et af de tidligere indlæg, syntes jeg det var helt fint, men tiden var bare lidt lang, hvis man kom fra start. Der manglede ligesom lidt aktivitet, eller lign, fra kl. 12-17.. ellers et udemærket arrangement, og mange fede/forskellige biler.

    Hva med billeder fra træffet? Syntes der var mange der tog billeder til træffet, men der er kun 1 "indlæg" i fotoalbums med billeder..??


  • #4   12. aug 2007 Vi takker for Ris og Ros
    Vi kæmper med billeder fra Bildag'en i disse timer.

    Hilsen

    Nicolaj A
    TEAM:EXTREME


  • #5   12. aug 2007 det var noget lort

  • #6   12. aug 2007 takker til alle jeg som støtter op om det der er andet år vi holder det er vi er selv meget positive over hvad vi fik stablet på benene vi kommer selvfølgelig igen næste år bare bedre og stører

    mvh team extreme klub formand

    og til dig Joachik H...
    vi har ikke noget og bruge typer som dig til...


  • #7   12. aug 2007 Min egen umiddelbare reaktion var næsten ligesom Joachim H's men jeg valgte at spørge jer andre om jeres mening inden jeg kom med min og det gav mig tid til at tænke tingene igennem.

    Jeg var ikke længe nok på pladsen til at kunne udtale mig om hele arrangementets forløb men men men, når et arrangement er annonceret til at starte kl 12 så skal det også starte kl. 12. Det nytter ikke noget at 2/3 af de biler der skal udstilles ankommer langt op ad eftermiddagen, næ de skal være der kl. 12.

    Desuden var det måske en god ide at kontakte flere af de store udstyrs-firnaer i DK (jeg arbejder selv for et af dem og ved med sikkerhed at vi ikke har fået nogen henvendelse fra Team Extreme angående Bil Dag '07)

    Men alligevel vil jeg give en stor ros til folkene bag Team Extreme for selvom der i mine øje var mange fejl lader det til at den generelle holdning er at det har været et super arrangement. Og så er det jo ikke bare noget man liger stabler på benene på 10 min, så jeg glæder mig til næste år hvor jeg er sikker på at Team Extreme giver den endnu en skalle så arrangementet bliver helt i top.


Kommentér på:
Bil Dag '07 i Jyderup

Annonce