873 visninger
|
Oprettet:
Bil Dag '07 i Jyderup {{forumTopicSubject}}
Kunne godt tænke mig at høre folks mening om Bil Dag '07 i Jyderup i går ?
Skal skynde mig at sige at jeg intet har at gøre med dette arrangement men bare var almindelig gæst.
Hvad synes i var godt og hvad synes i var skidt ?
okt 2004
Følger: 72 Følgere: 80 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 509
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 43 Svar: 95
Der var ikke nok biler.. Det blev hurtig kedeligt..
Men er nok også lidt mobset fordi at min bil ikke var klar til at blive vist frem
Næste gang de holder det skal de måske reklamere lidt bedre, jeg så det ved at tilfælde her på siden..
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 52 Svar: 181
Hva med billeder fra træffet? Syntes der var mange der tog billeder til træffet, men der er kun 1 "indlæg" i fotoalbums med billeder..??
feb 2007
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 6 Emner: 9 Svar: 272
Vi kæmper med billeder fra Bildag'en i disse timer.
Hilsen
Nicolaj A
TEAM:EXTREME
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 607
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 46
mvh team extreme klub formand
og til dig Joachik H...
vi har ikke noget og bruge typer som dig til...
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 250
Jeg var ikke længe nok på pladsen til at kunne udtale mig om hele arrangementets forløb men men men, når et arrangement er annonceret til at starte kl 12 så skal det også starte kl. 12. Det nytter ikke noget at 2/3 af de biler der skal udstilles ankommer langt op ad eftermiddagen, næ de skal være der kl. 12.
Desuden var det måske en god ide at kontakte flere af de store udstyrs-firnaer i DK (jeg arbejder selv for et af dem og ved med sikkerhed at vi ikke har fået nogen henvendelse fra Team Extreme angående Bil Dag '07)
Men alligevel vil jeg give en stor ros til folkene bag Team Extreme for selvom der i mine øje var mange fejl lader det til at den generelle holdning er at det har været et super arrangement. Og så er det jo ikke bare noget man liger stabler på benene på 10 min, så jeg glæder mig til næste år hvor jeg er sikker på at Team Extreme giver den endnu en skalle så arrangementet bliver helt i top.
Bil Dag '07 i Jyderup