{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

Skal politiet virkelig have lov? {{forumTopicSubject}}

Skal politiet virkelig have lov til at sætte en stopper for noget STILLE OG ROLIG træf i Taastrup?

Eller er der et par stykker der dukker op i aften, og viser deres fede ICE installationer, flotte fælger og dyre slæder?

Eller har politiet sat et lille stop for denne weekend?

P.s Jeg giver en burger! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal politiet virkelig have lov?
  • #1   21. maj 2005 hmm... det stopper vel ikke.. men alle der har lidt svært ved at klare den igennem syn, holder sig nok lidt væk... mig selv deriblandt ;o) hehe

• #2   21. maj 2005 Ja tror også mac D er glad*G* Men tror du de vil komme igen? Hmmm lidt surt....

Fuck de PANSER!!!!

Kan man ikke lave en eller anden demostration*G*

• #3   21. maj 2005 msv s hva fik du bøde for.... jeg fik en p-bøde sendt med posten fra sidste uge... hvor de bare har skrevet nr pladen ned.. og så får du bøden med posten.... smart ik... NOT

• #4   21. maj 2005 Alex L....
    der da hende kosten skrev dig ved transport centeret?

• #5   21. maj 2005 Det skal nu lige siges der er nogle der kører rigtig stærkt ned igennem rækkerne ved Mcd. Det er måske det de vil til livs, man skal bare køre stille og rolig derinde, så kommer de nok ikke så meget.

• #6   21. maj 2005 Jeg tror nu også politiet må ha fået et lille tip om der var TV på (det der med Kåre Sand..).. Det er sikkert der for de skulle ud og vise de havde styr over det.. haha de medie ludere.. Synes aldrig der har været så meget politi.. og slet ikke hele aftenen..

• #8   21. maj 2005 thomas H.. det er sgu pænt svært at ha en lovlig bil herhjemme.. der er så mange latterlige regler at de dårligt selv finde ud af dem.. er blevet stoppet af 3 forskellige pansere, og der havde hver deres egen ide om hvornår man måtte køre med tågelys bla.. flot klaret ?? eller... det er jo folks hobby.. synes det er latterligt der holder 6 mc`er + et par normale vogne derude en fradag aften, når man bla. har haft en ven der blev grovrullet inde i byen, men der var de sgyu ikke lige til at få fat på.. det hænger sgu da ikke sammen

• Rasmus S
    Rasmus S Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Svar: 5
    #10   21. maj 2005 Msv S: Ved ikke om vi er direkte glade for at i kommer om aftenen. Vi har intet imod dem der kommer for at hygge sig og kigge på fede biler osv. Men desværre tiltrækker i også en lidt fucked up publikum!! smiley Jeg er der næsten altid lørdag aften, og er ved at være dødsyg af alle de skdie trusler man får om tæsk, fordi folk skal vente på deres mad. Men når det er så svingene om hvor mange der dukker op er det sku lidt svært nogle gange at være 4 mand på arbejde og skulle betjene 400 mand.

Rasmus Stilbo Manager Mcd Taastrup

• #11   21. maj 2005 Rasmus S <-- så kom ind på hovedbanegården og arbejd, hehe 400 mennesker er ik noget forhold til hva der sker der inde smiley Arbejder ik der selv, men har haft et par vagter selv der inde....

Har bare lige læst det hele igennem hurtig, hva kommer der så til at ske framover???

• #12   21. maj 2005 Selvf kommer jeg i aften! i skal bare køre ordenligt når paderne er der!

Og hvis i har tågelys tændt eller mangler en pære ja så bliver i stoppet med det samme! men hvis i ikke har noget ulovligt lys på ja så lader de jer 99% sikkert køre forbi.

Jeg stod ude i lyskrydset og sagde til folk de skulle slukke tågelys ellers ville de få bøde og de blev sku glade for jeg sagde det! og det blev så heller ikke stoppet! smiley

Jeg spurgte en betjent igår om hvorfor de var her og det var fordi de ikke ville ha vi kørte race! Jeg tror så at hvis de allerede kommer ved Ikea og stopper folk der så køre de fleste hjem og så køre vi ikke andre steder hen for at race!

Men hvis nu en af de 2 sms centraler gad at sende en besked ud om vi køre hen til et race sted (ikke TC da policen også køre der nu) Men et andet sted. istedet for at stå og glukke på panserne hele aften. så ville det nok være lidt sjovere.

Og så får 48timer også noget sjovere at filme på smiley

Fra rasmus

• #13   21. maj 2005 thomas du er da lam i hovedt af høre på men du er vel panser

• #14   21. maj 2005 msv S: Ja jeg ville også godt tro på de vil filme lidt race og sådan.. det må det sku nok være lidt kedeligt bare at stå og filme på en perkerings plads i regnvejr smiley

Men nu er vejret jo heller ikke med os! hvis det nu havde været mega godt vejr ja så havde der jo også været mange mange flere biler!

Men jeg syntes da vi skal køre ud til at race sted i aften fra start af evt. så 48timer når at få noget race i kassen smiley
    Bare ikke TC for der er paderne nok med det samme! de kørte også rundt der ude igår hvor vi var ved ikea! de er nok blevet sure i tråstrup nu smiley

• #15   21. maj 2005 Dennis (18) ! :

Jeg skal nok give en Burger smiley

Vi ses!!!

Håber der kommer et par stykker....

• #16   21. maj 2005 Så lad os da bare starte på dynamovej???????????

• #17   21. maj 2005 Vi ender op med at arrangere noget lovligt i sidste ende.... Uanset hvad. Hvis ikke fordi at deres hetz virker, så fordi at vi får klip i kortet her til efterår pga dørtræk.

Og når der så er et lovligt streetrace alternativ, så bliver der heller ikke slået ned på træf så hårdt....

• #18   21. maj 2005 Lars (Ge-lars) B: du skal da ikke sige de race steder vi næsten aldrig køre ved! så ved de jo hvor vi er...
    De eneste steder de ved nu hvor vi hele tiden køre er Ikea/TC de andre steder ved de jo ikke hvornår vi kommer ved!

Men lad os da håber de gider sende en sms ud iaften! smiley

• #19   21. maj 2005 en fælg
    Flere FÆLGE

• #20   21. maj 2005 Rasmus-----
    det slog mig først bagefter......sorry, plejer ikk at skrive det.....

• Rasmus S
    Rasmus S Tilmeldt:
    maj 2005

#21   21. maj 2005 kan godt være vi tjener lidt ekstra, men de penge bliver så brugt på rengøring og vedligeholdelse af vores områder ;( Men synes sku det er fedt i kommer, altså dem af jer der kan opføre jer pænt... Og hvis vi fik lidt mere info omkring hvor mange der mødte op hver gang, kunne vi jo også give jer en bedre betjening smiley

Lige et lille ønske: Snak nu pænt til os. Vi knokler røven ud af bukserne for at det skal gå så hurtigt som muligt. Og jeg kan hverken gøre fra eller til hvis jeg får en sygemelding osv. smiley

• #22   21. maj 2005 Rasmus S >

Selvfølgelig er det beklageligt, at nogle individer, skal brokke sig over måske en langsom betjening, og derved love tæsk, det skal slet ikke ske, og det kunne afholdes ved en sikkerhedsvagt, men det er jo langt fra McD´s politik at hyre sådan en.

Mht. At I tjener "lidt" mere, vil jeg gerne vove at påstå, at de fredage/lørdage, vi er der, tjener I omkring det samme den enkelte dag, end på en 2-3 dage, så er ikke helt med på, at det er "lidt" mere at I tjener.

Mht. At I ikke er nok ansatte, til at klare efterspørgelsen, er der jo intet andet for end, at du gør de rette chefer opmærksomme på dette, og derved bliver der nok ansat lidt mere personle de pågældende aftener.

Jeg var der selv i går, og hørte udemærket små snakken i krogene hos de ansatte, om omsætningen osv. Var betydelig højere de pågældende dage.

Men vi kunne jo snakkes sammen om en evt. Aftale ved lovlige, og jeg mener helt lovlige træf ved Ikea, så I derved tjener lidt mere på det end normalt, og vi derfor måske får en bedre stemmening, så kan jeg faktisk godt love dig, at de uheldige individer bliver holdt væk :>

• Rasmus S
    Rasmus S Tilmeldt:
    maj 2005

#23   21. maj 2005 Per F: Kan fortælle dig at omsætningen slet ikke er så stor smiley Nu er det mig der tæller den sammen når dagen er slut. Og det i lægger her laver jeg på min højeste aften time 1 onsdag smiley så det er ikke det vilde. Mht. ansatte sætter vi også flere på, det er jo så bare surt for os at stå med 6 mand når der så ikke kommer nogen. Det svinger for meget til at vi kan sætte et fast mandskab på hver weekend.

Mht til lovligt træf, ville vi da herude være glade for at få lidt info. Kunne jo også kun gøre jeres træf bedre hvis i fik en hurtig service. Og hold dem lige væk ja smiley

Stilbo. Manager Taastrup.

P.s mig der er her i aften.

• #24   21. maj 2005 Rasmus S >

Jamen vi er allerede igang med en organasation, hvor vi forsøger at stable noget lovligt på benene. Ikke engang imellem, men hvert eneste træf hver uge. Og er da lækkert, hvis vi kunne få lidt opbakning fra f.eks. Jer.

Men jeg vil da lige arbejde på det så :>

• Rasmus S
    Rasmus S Tilmeldt:
    maj 2005

#25   21. maj 2005 Ved ikke om i kan få opbakning smiley Tror ikke Macdonalds Danmark vil sættes i forbindelse med "striben" smiley Men vi vil helt sikkert gerne ha lidt info smiley shhh...

• #26   21. maj 2005 Mente nu ikke decideret officielt opbakning, dog nærmere mere goodwill fra begge parter ;>

• Rasmus S
    Rasmus S Tilmeldt:
    maj 2005

#27   21. maj 2005 Goodwill smiley Så er vi på bølgelænge smiley hvis du er du vil kan du komme op til disken og spørge efter mig smiley så skal jeg gerne fortælle dig hva i lægger på sådan en lørdag smiley ses senere..

• #28   22. maj 2005 Rasmus S: jeg hørte i politi radio'en (som også har jeres McD frekvens :D) at der var en der skulle have noget og det havde i vist ikke og så blev han sur og kaldte ekspedienten en bøsse og han ville smadre ham!
    Og det sagde han så et par gange....

Så kan godt forstå jer!!

Og hvor mange folk der kommer de forskellige gange er sku lidt svært at sige da i nu skal holde øje med vejret og om policen også er der smiley

• #29   22. maj 2005 Kim P: med hensyn til de tågelygter der så har politiet lort i hovedt.. fordi hvis du læser detailforskrifterne(dvs min mor har læst dem igennem også og hun er kørelærer) igennem så står der faktisk du gerne må have dem tændt som kørelys, så må nærlys bare ikke være tændt samtidig.. Og kørelys bliver jo brugt om dagen så her er den iorden, men jeg har endnu ikke fundet noget der beskriver om aftenen men heller ikke noget der skriver imod!! Så hvis jeg får en bøde for det om dagen så går jeg hele vejen i retten! Jeg NÆGTER af betale sådan en bøde..

Jeg har endnu ikke fået taget en kopi men ellers ligger jeg og køre rundt med kopier i bilen, fordi så må jeg jo vise dem loven hvis de ikke fatter det!

Kommentér på:
Skal politiet virkelig have lov?

Annonce