1.154 visninger
|
Oprettet:
Skal politiet virkelig have lov? {{forumTopicSubject}}
Skal politiet virkelig have lov til at sætte en stopper for noget STILLE OG ROLIG træf i Taastrup?
Eller er der et par stykker der dukker op i aften, og viser deres fede ICE installationer, flotte fælger og dyre slæder?
Eller har politiet sat et lille stop for denne weekend?
P.s Jeg giver en burger!
nov 2004
Følger: 35 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 107 Svar: 6.049
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 249
Fuck de PANSER!!!!
Kan man ikke lave en eller anden demostration*G*
feb 2004
Følger: 62 Følgere: 61 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 1.195
nov 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 6 Emner: 41 Svar: 2.188
der da hende kosten skrev dig ved transport centeret?
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 863
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 754
nov 2004
Følger: 35 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 107 Svar: 6.049
maj 2005
Følger: 1 Svar: 5
Rasmus Stilbo Manager Mcd Taastrup
sep 2004
Følger: 13 Følgere: 20 Biler: 5 Emner: 222 Svar: 1.194
Har bare lige læst det hele igennem hurtig, hva kommer der så til at ske framover???
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 761
Og hvis i har tågelys tændt eller mangler en pære ja så bliver i stoppet med det samme! men hvis i ikke har noget ulovligt lys på ja så lader de jer 99% sikkert køre forbi.
Jeg stod ude i lyskrydset og sagde til folk de skulle slukke tågelys ellers ville de få bøde og de blev sku glade for jeg sagde det! og det blev så heller ikke stoppet!
Jeg spurgte en betjent igår om hvorfor de var her og det var fordi de ikke ville ha vi kørte race! Jeg tror så at hvis de allerede kommer ved Ikea og stopper folk der så køre de fleste hjem og så køre vi ikke andre steder hen for at race!
Men hvis nu en af de 2 sms centraler gad at sende en besked ud om vi køre hen til et race sted (ikke TC da policen også køre der nu) Men et andet sted. istedet for at stå og glukke på panserne hele aften. så ville det nok være lidt sjovere.
Og så får 48timer også noget sjovere at filme på
Fra rasmus
jul 2004
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 6 Emner: 32 Svar: 249
jan 2004
Men nu er vejret jo heller ikke med os! hvis det nu havde været mega godt vejr ja så havde der jo også været mange mange flere biler!
Men jeg syntes da vi skal køre ud til at race sted i aften fra start af evt. så 48timer når at få noget race i kassen
Bare ikke TC for der er paderne nok med det samme! de kørte også rundt der ude igår hvor vi var ved ikea! de er nok blevet sure i tråstrup nu
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 249
Jeg skal nok give en Burger
Vi ses!!!
Håber der kommer et par stykker....
jul 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 356
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.587
Og når der så er et lovligt streetrace alternativ, så bliver der heller ikke slået ned på træf så hårdt....
jan 2004
De eneste steder de ved nu hvor vi hele tiden køre er Ikea/TC de andre steder ved de jo ikke hvornår vi kommer ved!
Men lad os da håber de gider sende en sms ud iaften!
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 271 Svar: 5.508
Flere FÆLGE
jul 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 356
det slog mig først bagefter......sorry, plejer ikk at skrive det.....
maj 2005
Lige et lille ønske: Snak nu pænt til os. Vi knokler røven ud af bukserne for at det skal gå så hurtigt som muligt. Og jeg kan hverken gøre fra eller til hvis jeg får en sygemelding osv.
dec 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 83 Svar: 417
Selvfølgelig er det beklageligt, at nogle individer, skal brokke sig over måske en langsom betjening, og derved love tæsk, det skal slet ikke ske, og det kunne afholdes ved en sikkerhedsvagt, men det er jo langt fra McD´s politik at hyre sådan en.
Mht. At I tjener "lidt" mere, vil jeg gerne vove at påstå, at de fredage/lørdage, vi er der, tjener I omkring det samme den enkelte dag, end på en 2-3 dage, så er ikke helt med på, at det er "lidt" mere at I tjener.
Mht. At I ikke er nok ansatte, til at klare efterspørgelsen, er der jo intet andet for end, at du gør de rette chefer opmærksomme på dette, og derved bliver der nok ansat lidt mere personle de pågældende aftener.
Jeg var der selv i går, og hørte udemærket små snakken i krogene hos de ansatte, om omsætningen osv. Var betydelig højere de pågældende dage.
Men vi kunne jo snakkes sammen om en evt. Aftale ved lovlige, og jeg mener helt lovlige træf ved Ikea, så I derved tjener lidt mere på det end normalt, og vi derfor måske får en bedre stemmening, så kan jeg faktisk godt love dig, at de uheldige individer bliver holdt væk :>
maj 2005
Mht til lovligt træf, ville vi da herude være glade for at få lidt info. Kunne jo også kun gøre jeres træf bedre hvis i fik en hurtig service. Og hold dem lige væk ja
Stilbo. Manager Taastrup.
P.s mig der er her i aften.
dec 2003
Jamen vi er allerede igang med en organasation, hvor vi forsøger at stable noget lovligt på benene. Ikke engang imellem, men hvert eneste træf hver uge. Og er da lækkert, hvis vi kunne få lidt opbakning fra f.eks. Jer.
Men jeg vil da lige arbejde på det så :>
maj 2005
dec 2003
maj 2005
jan 2004
Og det sagde han så et par gange....
Så kan godt forstå jer!!
Og hvor mange folk der kommer de forskellige gange er sku lidt svært at sige da i nu skal holde øje med vejret og om policen også er der
okt 2004
Følger: 81 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 70 Svar: 681
Jeg har endnu ikke fået taget en kopi men ellers ligger jeg og køre rundt med kopier i bilen, fordi så må jeg jo vise dem loven hvis de ikke fatter det!
Skal politiet virkelig have lov?