{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

Hvem fik bøder til DHB {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...

Hva så var der nogle der var uheldige på vej til/under/ fra DHB i år... selv ankom jeg torsdag aften kl 00.30 og der var intet politi og heller ikke da vi blev lukket ind fredag morgen kl lidt over 9. så godt politiet trille forbe hvors lejer en gang og mødte dam osse 1 gang da jeg kørte rundt på pladsen en tur. og da jeg var over og få rullet min bil om lørdagen kom politiet forbi og stod og kigget på. og kom han og snakket med mig da den var rullet færdigt...og den har en forrude streamer i hvor der står opc og den havede osse tågelygterne tændt med xenon 6000k i. men det sagde de intet til, de spurgte bare om den var med org turbo siden den kunne yde 200 hk og ja det sagde jeg så. og lukket så op til motoren så de kunne se den. og så spurgte ham den ene til min blow off ventil for hvad det var for en...og sagde så som det var og de smilet bare og så var det det...de var ikke over for at give bøder men for at holde ro og orden. så det var fedt nok.. men der sikkert nogle der ikke var så heldige som jeg tror jeg...så lad os hører

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem fik bøder til DHB
  • #1   7. jun 2010 Det er vidst nok også noget med at dem som er PÅ pladsen, ikke må give bøder for sådan noget (: det klarer dem som står ved indgangen.
    Og nej smiley valgte at smutte sent lørdag om natten (klogt valg, eftersom der vidst nok var kø kaos på motorvejen dagen efter)
    Og ankom selv 23:58 torsdag nat (:

• #2   7. jun 2010 vi var osse ude og hente mad osv fik heller ingen bøder og min er da sænket for meget foran og revne hele vejen gennem ruden og ingen reflekser bag på og sådan lidt små ting..

vi kom os kl 08 fredag og kom ind ved udstiller indgangen så der var ingen poiti der om morgenen

• #3   7. jun 2010 smuttede søndag ved 15tiden.. og syntes sku det var lidt underligt at der ikke stod noget politi ved udgangen.. Men det var så fordi de havde camperet nede ved alt det vejarbejde mod Vejle.. så der stod de og vinkede stort set alle ind.. Bortset fra mig smiley

men synes sku ikke de har gået så meget op i det i år, som de gjorder sidste år.. eller er det bare mig ??

• #4   7. jun 2010 Ingen bøder.
    Mødte ikke politiet hverken torsdag, fredag, lørdag eller søndag (selvom vi så dem står klar til razzia på en rasteplads på vej væk om søndagen (mod vejle)).
    Min bil er heller ikke ulovlig, så havde ikke noget at bekymre mig om smiley Men blev da heller ikke stoppet.

• #5   7. jun 2010 hørte de stod i skoven i går der om eftermidagen...nogle af mine venner nået lige og dreje fra ned af en side vej i sidste sek alle dem foran dem blev revet ind til siden...så de slap lige fri.... selv kørte jeg hjem søndag morgen kl 8.00 og der var intet politi eller noget som helst

• #6   7. jun 2010 De gik vist mest efter sprut.

http://www.tvsyd.dk/video/29992

• #7   7. jun 2010 kun 3 hold da kæft det sku flot.....sådan denge!!!!!

• #8   7. jun 2010 Vi undgik køen ved at køre op til DTC, men mc'en var PROPPET så vi kørte videre.. - Ingen blå blink eller trafik propper den vej..

• #9   7. jun 2010 selfølgelig må betjentene inde på pladsen give de samme bæder som alle andre.. hvem skulle dog forhindre dem i det. om de så vælger at gøre det er en anden sag, men de MÅ gerne..

• #10   7. jun 2010 Min kammerat fik et klip i kortet og en bøde fredag for at trille stille og roligt igennem porten, i modsat retning, da der var kø hele vejen op forbi porten. Og han havde været inde allerede torsdag, så åndsvagt han sku holde i kø igen. Så er ikke helt enig. Der var nogle magtliderlige betjente.

• #11   7. jun 2010 Jeg holdt og ventede på en ven inde til siden, ikke så langt fra hvor de tjekkede biler, tænkte godt at det måske virkede lidt mistænkeligt, set fra politiets side og ganske rigtigt, efter 10 min kom der en betjent over og sagde at mande fra SKAT og synsmanden havde spottet bilen og ønskede at tjecke den, så jeg fik lige det store "spørgeskema" og bilen blev endevendt -

Jeg fik "geniale" spørgsmål, som f.eks. "så bilen ud som nu da den kom her til landet", hvortil jeg kun kunne svare aner det ikke, det var ikke mig der hentede den - Derefter fulgte den kloge, kloge mand op med følgende spørgsmål: "hvordan så den så ud og i hvilken stnd var den: DOH! - Har jo lige sagt at det ikke var mig der hentede den, så hvor skulle jeg vide det fra...!

Men jeg kørte da derfra uden nogen form for bøde - Skulle jeg også gerne da den jo er på plader og fuldt betalt, på alle leder og kanter!
    Virker fandeme så søgt, de skal bare død og pine have nogle penge i kassen, om så man har orden i tingene! Helt iorden de tager dem der triller rundt på prøveplader eller ikke har betalt div afgifter - Nogen gange bliver det bare for meget og for plat!

• #12   7. jun 2010 jeg kørte mod billund/Grinsted på vej hjem allerede ved en 11 tiden og der var intet politi smiley men havde så heller ikke drukket smiley

• Kenneth s
    Kenneth s Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223
    #13   8. jun 2010 Slap forbi den der kontrolpost mod vejle. Jeg troede også jeg skulle derind. Næ næ blev bare dirigeret videre XD

Kommentér på:
Hvem fik bøder til DHB

Annonce